محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی NBA 2K24 از ۲K با قابلیت کراس پلی معرفی شد [تریلر بازی]

جدیدا شرکت ۲K تریلری از بازی NBA 2K24 رو منتشر کرده و جزئیاتی درباره‌ نسخه‌های مختلف این بازی رو تو شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته. طبق گزارش‌ها و اخبار توقع داریم که این بازی در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) روی همه پلتفرم‌ها، شامل کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس و اس، عرضه بشه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


عرضه بازی NBA 2K24 در سپتامبر

عرضه بازی NBA 2K24 در ۱۷ شهریور سال ۱۴۰۲

شرکت ۲K گفته که گیمرها از نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس می‌تونن رقابت‌های NBA 2K24 رو از طریق قابلیت کراس‌پلی تجربه کنن. ولی به نظر میاد نسخه پی سی این بازی از کراس‌پلتفرم پشتیبانی نمی‌کنه. گیمرها با استفاده از قابلیت کراس‌پلی، می‌تونن با هر نوع کنسول یا سیستم کامپیوتری که دارن، بازی چند نفره رو با هم تجربه کنن.

در ادامه تریلر بازی رو می‌بینید.

شرکت ۲K سه نسخه از بازی NBA 2K24 رو معرفی کرده که تو تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) منتشر می‌شن. نسخه Kobe Bryant Edition هم جایگزین نسخه معمولی شده، به قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه میشه.

عرضه بازی NBA 2K24 در 17 شهریور سال 1402

نسخه Black Bamba Edition هم برای همه پلتفرم‌ها با قیمت ۸۹.۹۹ دلار به بازار میاد. از اونور نسخه ۲۵th Anniversary Edition هم برای همه پلتفرم‌ها با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیره.

به زودی سیستم مورد نیاز بازی NBA 2K24 رو در سایت قرار می‌دیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×