محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخبار

ایسر اخیراً اولین کارت گرافیک AMD خود را معرفی کرد؛ با نام Predator BiFrost RX 7600

جدیداً ایسر یه کارت گرافیک تازه از برند AMD معرفی کرده. اسمش Predator BiFrost RX 7600ـه و این اولین کارت گرافیکیه که ایسر از پردازنده‌های AMD استفاده کرده. قراره این کارت گرافیک عضو خانواده Predator و وارد بازار بشه. بیشتر توضیحات رو می‌تونید در ادامه مطلب در بنچفا بخونید.


ایسر برای اولین بار یه کارت گرافیک سفارشی تولید کرده. کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600 با طراحی ۲.۵ اسلات و دو فن در بازار موجود شده. این مدل از ترکیب روش‌های خنک کننده با جریان هوا و سیستم دمنده استفاده می‌کنه، که تا حالا توی کارت‌های گرافیک سفارشی دیده نشده بود.

الان اینا دو نسخه از یه کارت گرافیک سفارشی رو عرضه کردن: Predator BiFrost Radeon RX 7600 و Predator BiFrost Radeon RX 7600 OC. نسخه استانداردش با ۱۷۰ وات قدرت مصرفی و فرکانس بالای ۲۶۵۵ مگاهرتز، توی بازار هست و قیمتش ۲۷۴ دلاره.

ایسر اخیراً اولین کارت گرافیک AMD خود را معرفی کرد

نسخه OC هم با فرکانس ۲۷۲۵ مگاهرتز و توان ۱۸۰ وات، با قیمتی حدود ۲۹۰ دلار وجود داره. هر دو کارت گرافیک به یک کانکتور برق هشت پین و درگاه HDMI 2.1 و سه تا پورت DisplayPort 1.4 مجهزن. سایز کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7600 OC 267 در ۱۱۷.۷۵ میلی‌متره و نسخه استانداردش به اندازه ۲۰۵ در ۱۱۵ میلی‌متره.

همچنین، قبلاً بعضی از شرکای اینتل نسخه‌های ویژه‌ای از کارت گرافیک Arc A770 رو معرفی کرده بودن و ایسر هم کارت گرافیک Predator Arc A770 رو ارائه داده بود.

با توجه به تست‌ها، این کارت گرافیک سرعت کلاک ۲۱۰۰ مگاهرتز رو داره و توان کلیش به ۲۲۵ وات میرسه. کارت گرافیک ۱۶ گیگابایتی Acer Predator A770 BiForst هم با دو کانکتور ۸ پین برق تجهیز شده و بهتر از نسخه استاندارد عمل می‌کنه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×