محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

امتیاز بازی Assassin’s Creed Mirage توسط ESRB مشخص شد؛ مناسب برای افراد بالای ۱۷ سال

اخیراً که برای بازی‌های مختلف امتیاز ثبت می‌کنه، امتیاز خودش رو درباره بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر کرده. خبرها چند نکته جالب درباره داستان و گیم پلی بازی رو نشون دادن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


امتیاز M برای بازی Assassin’s Creed Mirage

تو یه پست از tech4gamers که توی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ESRB اخیراً نسخه جدید Assassin’s Creed که توسط یوبی‌سافت ساخته شده، رو با امتیاز M (مناسب برای بالای ۱۷ سال) ثبت کرده. امتیازش شامل خونریزی، خشونت شدید، اشاره به مواد مخدر و زبان قوی میشه. برای آدمایی که با این بازی‌ها آشنایی دارن، این خیلی برای بازی Assassin’s Creed معمولیه.

ولی، توضیحاتی که درباره بازی وجود داره یه مورد جالب رو درباره داستان و گیم پلی بهمون می‌گه: این یه بازی اکشن-ماجراجوییه که توش تو شهر بغداد باستان قتل/دزدی می‌کنید. تو بازی دنیاهای باز رو کاوش می‌کنید و ماموریت‌های مختلفی رو انجام می‌دید، مثل جستجوی اشیا و مبارزه با دشمنان، و از سلاح برای کشتن هدف‌های انسانی استفاده می‌کنید.

 درباره بازی Assassin's Creed Mirage

با توجه به توضیحات بازی Assassin’s Creed Mirage به جز مبارزه با رئیس‌ها و سربازان، با اساسین‌ها هم مبارزه می‌کنید.

شما برای کشتن سربازها، اساسین‌ها و شخصیت‌های مهم، از شمشیرها، خنجرها، پیکانها و شمشیر مخفی استفاده می‌کنید و با سبک نبرد هیجان‌انگیز و نبردهای پرخون این بازی رو تجربه خواهید کرد. در طول نبردها، صدای فریاد درد و اثرات خونریزی زیادی هم دیده و شنیده می‌شه. توی سینماتیک‌های این بازی هم خشونت زیادی دیده می‌شه، مثل وقتی که یه زندانی دست‌وپا بسته آهسته‌آهسته توسط شمشیر تو قفسه سینه‌ش به قتل می‌رسه یا وقتی در صحنه‌های دیگه افراد دیگه رو با خشونت زیاد و خون و خونریزی به قتل می‌رسونن. از طرفی بعضی فحش‌های مرسوم انگلیسی هم در این بازی تکرار میشه که همین امتیاز این بازی رو برای رده سنی بالای ۱۷ سال مناسب کرده. 

انتشار و عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage

بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ عرضه میشه. با اعلام تاریخ انتشار توسط یوبیسافت در نمایشگاه پلی‌استیشن در ماه مه، ما فهمیدیم که بازی برای کامپیوتر در فروشگاه Epic Games و فروشگاه یوبیسافت عرضه خواهد شد. احتمالاً در آینده روی استیم هم عرضه میشه چون بازی‌های قبلی هم همینطور بودن. اما با این حال قطعی نیست. بازی Assassin’s Creed Valhalla دو سال پس از انتشار اولیه‌اش توی استیم ظاهر شد بنابراین نمی‌خوام الکی امیدوارتون کنم.

Assassin’s Creed Mirage برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شه.

اینم توضیحات اولیه بازی Assassin’s Creed Mirage بود. حالا اگه سوالی دارید، توی بخش کامنت‌ها بپرسید!

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×