محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

نسل دوم ROG Evangelion معرفی شد: آسوکا و EVANGELION-02!

شرکت ایسوس دیروز در توییتی از کالکشن جدید محصولات ROG Evangelion رونمایی کرد. این کالکشن در پی موفقیت بالای کالکشن قبلی این همکاری بین ROG و Evangelion صورت گرفته، که سری قبلی EVA-01 نام داشت و در اواسط ۲۰۲۲ (اوایل ۱۴۰۱) عرضه شد. برای آشنایی با سری جدید اونگلیون با بنچفا همراه باشید.

EVA-02: Asuka collection

انیمه Neon Genesis Evangelion انیمه‌ای شونن در ژانر علمی تخیلیه، که در سال ۱۹۹۵ پخش شد و در طول سال‌های گذشته چند فیلم انیمه هم از این سری ساخته شده. سری اول کالکشن ROG Evangelion سال گذشته با تم Evangelion Unit-00، که خلبان اون یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه به نام Rei Ayanami‍ه عرضه شد. حالا سری دوم کالکشن ROG Evangelion، با تم شخصیت Asuka Langley Soryu، خلبان Evangelion Unit-02 عرضه شده. این بار ایسوس بیشتر روی جزئیات و همچنین کاراکتر Asuka Langley Soryu تمرکز کرده، بر خلاف سری اول که تنها از تم Evangelion Unit-00 استفاده کرده بود. ایسوس همچنین تعداد محصولاتی که در کالکشن Asuka عرضه میشن رو کاهش داده، اما بیشتر روی جزئیات محصولات مانور داده و حالا حال و هوای بهتری دارن.

ایسوس برای این سری از همکاری‌ها و محصولات از محصول جدیدی رونمایی نمی‌کنه، تنها محصولاتی که داره رو با تم جدید روونه بازار می‌کنه. جذاب‌ترین محصول این کالکشن قطعا کیس ROG Hyperion EVA-02‍ه، که با تم Evangelion Unit-02 به شدت جذاب شده و با ظاهر جالبی که داره واقعا شبیه یه ربات فرازمینی شده! کارت گرافیک ROG STRIX RTX 4090 EVA-02 هم خیلی جذاب شده، با بک پلیت آسوکا و رنگ قرمزش. مادربردی هم که می‌بینید، ROG MAXIMUS Z790 HERO EVA-02‍ه، که همونطور که مشخصه از پلتفرم اینتله، و انگار ایسوس برنامه‌ای برای تولید مادربرد AMD AM5 برای این کالکشن نداره. این محصولات هنوز به طور کامل معرفی نشدن و اطلاعات کاملی از اون‌ها در سایت ایسوس موجود نیست، و فعلا فقط معارفه کوتاهی برای اون‌ها انجام شده. همچنین زمان عرضه اون‌ها مشخص نیست، اما احتمالا برای اینکه هایپ محصولات نخوابه، به زودی شاهد موجودی اون‌ها خواهیم بود.

شما می‌تونید برای مشاهده تمام محصولات این کالکشن، از طریق این لینک وارد سایت ایسوس برای این کالکشن بشید و تمام اون‌ها رو مشاهده کنید. البته سایت ایسوس به لطف تحریم‌ها در ایران قابل دسترس نیست. همچنین ایسوس در توییتر ویدیویی از این کالکشن منتشر کرده، که از طریق این لینک می‌تونید اونو تماشا کنید.


مشاوره اختصاصی بنچفا

اگر برای خرید قطعات کامپیوتر یا سیستمتون کمک لازم دارید، تیم بنچفا می‌تونه به‌صورت اختصاصی متناسب با کاربری و نیاز شما، یک کانفیگ حرفه‌ای آماده کنه که تک‌تک قطعاتش با توجه به سلیقه و نیاز شما انتخاب شدن. همچنین تو خرید قطعات هم می‌تونه کمکتون کنه تا بهترین قطعات رو با پایین‌ترین قیمت از بازار تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر، وارد صفحه «مشاوره حرفه‌ای خرید قطعات کامپیوتر با بنچفا» بشید. 👌😎❤️


به نظرتون واردکننده‌های گرامی این محصولات رو قراره با چه قیمتی در ایران به فروش برسونن؟:)

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×