محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

زمان برگزاری رویداد ۲۰۲۳ Future Show Game مشخص شد

گزارش تازه‌ای منتشر شده که توی اون زمان برگزاری مراسم پاییزی رویداد ۲۰۲۳ Future Show Game رو اعلام کرده. در اولین روز از شهریور ماه، یعنی تاریخ ۱ شهریور ۱۴۰۲، این رویداد برگزار میشه و استودیوهای بازی‌سازی محبوب و پرطرفدار، بازی‌های خودشون رو عرضه می‌کنن. تا آخر این خبر برای اطلاعات بیشتر درباره رویداد Future Show Game با بنچفا همراه باشید. 


رسانه GamingBolt خبر داده که حالا می‌تونیم تاریخ مراسم ۲۰۲۳ Future Show Game رو تقویممون علامت بزنیم چون که این رویداد مهم بازی قراره در روز اول شهریور ماه یعنی ۲۳ آگوست برگزار بشه. مرکز خبری Gamesradar اسپانسر این رویداده. همچنین «تروی بیکر»، آهنگساز دنیای بازی و «اریکا ایشی»، هردو مجری رویداد رویداد Future Show Game خواهند بود.

زمان برگزاری رویداد 2023 Future Show Game به وقت ایران

زمان برگزاری رویداد ۲۰۲۳ Future Show Game به وقت ایران

جالبه بدونید که مراسم گیمزکام Gamescom امسال، یه روز قبل از رویداد ۲۰۲۳ Future Show Game برگزار میشه، یعنی تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد). رویداد ۲۰۲۳ Future Show Game ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، در تاریخ ۱ شهریور به انجام می‌رسه و با توجه به گزارش ها می دونیم که قراره حدود ۵۰ بازی جدید معرفی بشن. شرکت‌کننده‌های این رویداد هم Frontier Developments ،Thunderful Games ،Nacon ،Crunching Koalas و Raw Fury هستن. انتظار داریم که در انتهای مراسم بتونیم دموی اولیه این بازی‌ها رو دانلود کنیم. 

مراسم ۲۰۲۳ Gamescom که گفتیم از یک روز قبل جریان داره از ۲۲ تا ۲۷ آگوست (۳۱ مرداد الی ۵ شهریور) برگزار میشه. تا حالا شرکتای بزرگ بازی‌سازی مثل Xbox، بتسدا (Bethesda)، نینتندو (Nintendo) و باندای نامکو (Bandai Namco) تایید کردن که تو این مراسم شرکت می‌کنن. باید بدونید که Xbox میزبان بزرگترین غرفه‌ست و بیش از ۳۰ بازی برای رونمایی داره مثل «استالکر ۲».

در آخر بد نیست اشاره کنم که مراسم گیمزکام تنها رویداد آگوست نیست. نمایشگاه QuakeCon 2023 هم از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ آگوست (۱۹ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۲) توی شهر گریپواین ایالت تگزاس برگزار میشه و خبر خوب اینه که حضوری برگزار میشه. :) 

تاریخچه کوتاه از رویداد Future Show Game

رویداد ۲۰۲۳ Future Show Game از ژوئن ۲۰۲۰ شروع شد و از اون موقع تا حالا بیش از ۳۰۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشته! به گفته گیمزرادار: 

هدف این رویداد اینه که که بازی‌های جذاب، عجیب و نوآورانه‌ای که قراره معرفی بشن رو در قالب یک رویداد جشن بگیریم. در این رویداد شرکایی مثل Warner Bros. Entertainment، Team 17، Koch Media، Konami, Sega و خیلی‌های دیگه. انواع بازی ها هم در این رویداد معرفی و دیده شده. از جمله بازی‌های پازلی و شوتر تا بازی‌های استراتژی و پساآخرزمانی که خیلی باحال و متفاوتن. ما تمرکزمون روی نمایش تصاویر گیم‌پلی جدید و نکته‌های تازه‌ ست که خود سازنده‌ها ارائه می‌دن. رویداد فیچر گیمز شو سه بار در سال پخش می‌شه، یک بار در بهار و ماه مارس، یک بار در ماه ژوئن برای (E3) و یک بار هم در ماه آگوست توی جشنواره «گیمزکام».

سال ۲۰۲۳ به نظر میاد که بیشترین و چالشی‌ترین رویداد ما می‌شه، گیمزرادار به عنوان اسپانسر این برنامه گفته که شاید تغییراتی در فرمت رویداد ایجاد بشه و شاید هم بخش‌های جدیدی بهش اضافه بشه و خیلی چیزای دیگه که نزدیک‌تر به تاریخ (E3) اعلام میشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×