محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

مدت گارانتی کارت‌ گرافیک زوتک NVIDIA GeForce RTX در تایوان به پنج سال افزایش یافت

برند زوتک اعلام کرده که در تایوان گارانتی بلند‌مدتی رو برای کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX خودش ارائه می‌ده، تا خدمات پس از فروششون توی این منطقه بهبود پیدا کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


افزایش مدت گارانتی کارت گرافیک زوتک به ۵ سال

زوتک تصمیم داره پشتیبانی از GPU‌هاش رو توی تایوان بهبود بده. در همین راستا اضافه کردن گارانتی ۵ ساله می‌تونه به فروش کارت‌های گرافیکش کمک کنه.

همون‌طور که HKEPC گزارش داده، زوتک که یکی از سازنده‌های کارت‌ گرافیکه، سعی داره که خدمات گارانتی رو برای سری کارت‌ گرافیک‌های RTX 40 ارتقا بده. حالا زوتک تصمیم گرفته دوره گارانتی رو به مدت ۲ سال اضافه کنه. البته برای همه GPU‌هایی که تا ۳۰ روز پس از تولید ثبت شده باشن و تاریخ خریدشون بعد از ۱ اوت باشه. این تصمیم محدود به Ada Lovelace نیست و مدل‌های قدیمی‌تر سری RTX 30/20 هم مورد توجه قرار می‌گیرن و دوره گارانتی‌شون یک سال اضافه می‌شه. 

علاوه بر این، زوتک یه قدم هم فراتر رفته و گارانتی بلندمدتی رو برای کارت‌ گرافیک‌های سری AMP / ArcticStorm با شرط تاریخ خرید بعد از آوریل  ۲۰۱۹ هم ارائه داده. با اضافه شدن دو سال دیگه، مدل‌های سال ۲۰۱۹ حالا گارانتی ۵ ساله دارن. به‌علاوه، هنگ کنگ هم قبلاً دوره گارانتی ۳ (+۲) ساله‌ای برای ثبت‌نام کارت‌ گرافیک‌های زوتاک GeForce RTX 40 اشاره شده ارائه می‌ده.

این حرکت زوتاک یعنی افزایش دوره گارانتی، قبلاً هم زمانی که خط تولید Ampere راه افتاد، دیده شده بود و شرکت تصمیم گرفته بود دوره‌های گارانتی رو در مناطق اتحادیه اروپا افزایش بده. افزایش دوره گارانتی یکی از خدمات خیلی خوب برای یک کمپانی و برند به حساب میاد چون به ارزش خرید اون اضافه می‌کنه. هرچند که این دوره افزایش گارانتی فعلا در تایوان اعلام شده اما احتمالش خیلی زیاده که در ایران هم با توجه به محوببیت و قیمت خوب این کارت گرافیک‌ها، واردکننده هم گارانتی طولانی‌تری برای این محصولات در نظر بگیره. 

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×