محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

اولین تصویر PlayStation 5 Slim منتشر شد

در روز گذشته اولین تصاویر از PlayStation 5 Slim منتشر شد. این عکس ها که در حال دست به دست شدن هستن و توسط رسانه‌های مختلف دنیا به نمایش در اومدن تغییر خیلی زیادی با نسخه معمولی پلی استیشن ۵ ندارن. برای دیدن عکس های پلی استیشن ۵ اسلیم و خبرهای مربوط به این کنسول تا انتهای این مطلب با بنچفا همراه باشید. 


تصاویر لو رفته از پلی استیشن ۵ اسلیم

تصاویر اولیه‌ای که از پلی استیشن ۵ اسلیم منتشر شد اولین بار تو فروم چینی A9vg دیده شد. این فرد که اولین تصاویر کنسول جدید سونی رو منتشر کرده گفته عکس های دیگه ای هم داره ولی قصد منتشر کردن اون ها رو نداره. این تصاویر نشون میدن که نسخه‌ی جدید پلی‌استیشن ۵ یا به اصطلاح PlayStation 5 Slim در راهه. 

با توجه به تصویر، طراحی این مدل نسبت به نسخه‌ اصلی پلی‌استیشن ۵ تغییرات چندانی نداشته و یه شیار عمودی روی کناره دستگاه اضافه شده. ضمناً اطلاعات حاکی از اینه که دو درگاه USB Type-C هم بهش اضافه شده و همینطور کمی از ارتفاعش کم شده. همچنین با توجه به گزارش ها و گفته های کاربران این کنسول تهیه بهتری هم داره. 

تصاویر لو رفته از پلی استیشن 5 اسلیم

اگه به تصویر و اطلاعاتی که این هکر میگه باور کنیم، ممکنه نسخه اسلیم پلی‌استیشن ۵ زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم بیاد. خیلی احتمال داره که سونی در مورد سخت‌افزارهای آینده‌اش، از جمله پروژه Q، تو Gamescom ۲۰۲۳ اطلاعاتی منتشر کنه. برای اینکه ببینیم چی میشه، باید صبر کنیم.

رسانه Insider Gaming در سال گذشته خبر داد که سونی در حال آماده‌سازی برای عرضه یک نسخه PS5 با درایو دیسک جداشدنی برای سپتامبر ۲۰۲۳ـه. شایعات حاکی از اینه که مدل بعدی PS5 به تنهایی بدون درایو دیسک یا در یک بسته عرضه خواهد شد، به این معنا که مدل نازک‌تر به زودی ممکنه به صورت پیش‌فرض PS5 تبدیل بشه. در حال حاضر باید یا یک نسخه دیجیتالی PS5 با قیمت ۳۹۹ دلار یا نسخه با درایو دیسک PS5 با قیمت ۴۹۹ دلار رو خریداری کنید. 

در این مطلب تصاویر لو رفته از PlayStation 5 Slim رو دیدید. نظرتون رو درباره تغییرات کنسول جدید سونی برامون بنویسید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×