محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

MSI کارت گرافیک RTX 4070 Ventus 2X را در رنگ سفید عرضه کرد

هنوز MSI در مورد عرضه کارت‌ گرافیک‌های Radeon RX 7800 XT و RX 7700 XT هیچ خبر رسمی منتشر نکرده، اما واضحه که این شرکت به شدت روی مجموعه GeForce RTX 40 خود سرمایه‌گذاری کرده. در میان انواع مختلف، MSI مجموعه GAMING SLIM و مدل جدید RTX 4070 Ventus 2X سفید رو معرفی کرده. الان MSI به تعداد ۷۹ مدل مختلف کارت گرافیک از سری RTX 40 داره، در حالی که پیشنهادات سری Radeon RX 7000 خیلی محدوده و تنها چهار مدل عرضه شده. روز گذشته این شرکت کارت گرافیک مدل VENTUS 2X WHITE بر اساس SKU 200W RTX 4070 خودش رو با رنگ سفید عرضه کرد.  تا آخر این خبر با عرضه کارت گرافیک MSI RTX 4070 Ventus 2X با بنچفا همراه باشید.

عرضه کارت گرافیک MSI RTX 4070 Ventus 2X

همونطور که اشاره شد آخرین محصول MSI کارت گرافیک RTX 4070  VENTUS 2X WHITE محسوب میشه. جالبه که این اولین بار نیست که MSI مدل‌ RTX 4070 رو تحت عنوان Ventus 2X معرفی می‌کنه، قبلا مدل‌هایی با رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه کرده بود. مهم‌ترین نکته اینه که MSI تصمیم گرفته پرتفوی خودش رو با معرفی سه انتخاب رنگی مختلف عرضه کنه: مشکی (در هر دو نسخه GAMING و VENTUS)، سفید (همچنین در نسخه‌های GAMING و VENTUS) و نقره‌ای (تحت سری SUPRIM).

مجموعه Ventus White مشابه مدل‌های مشکی‌شون هستن و همون طراحی و ظاهر رو حفظ کردن و دو نوع با سرعت‌ کلاک ۲۴۹۰ مگاهرتز یا ۲۵۲۰ مگاهرتز ارائه شدن و می‌تونن با استفاده از نرم‌افزار MSI تنظیم بشن. به هر حال، به‌طور اساسی این به‌روزرسانی فقط در تغییر رنگ این کارت‌ها بوده و طراحی و مشخصات کولر تغییر نکرده.

کارت گرافیک MSI RTX 4070 Ventus 2X

کولر این کارت با دو فن Torx 4.0 و طراحی دو اسلاته و اندازه ۲۴.۲×۱۲.۵ سانتی‌متر و یه ساختار سبک وزن با وزن فقط ۶۷۲ گرم تولید شده. برای مقایسه میشه گفت این وزن بیش از دو برابر سبک‌تر از مدل‌های GAMING SLIM محسوب میشه.

کارت گرافیک MSI RTX 4070 VENTUS 2X White الان توی فروشگاه Newegg با قیمت ۵۴۹ دلار در دسترس قرار گرفته. 

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×