محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

تنظیمات گرافیکی بازی Marvel’s Spider-Man 2 مشخص شد؛ همه حالت‌ها به همراه ری‌تریسینگ

بازی Marvel’s Spider-Man 2 یه بازی فوق‌العاده‌ست و برای فهمیدن این فقط کافیه یه تریلر یا ویدیوی گیم‌پلی ازش ببینید. با این حال تا به امروز جزئیاتی در مورد حالت‌های تصویری این بازی که چی می‌تونه ارائه بده، در دست نداریم. حالا در یه مصاحبه‌ جدید با IGN، مایک فیتزجرالد، مدیر تکنولوژی اصلی شرکت Insomniac تقریباً این راز رو فاش کرده. تا آخر این خبر با تنظیمات گرافیکی بازی Marvel’s Spider-Man 2 با بنچفا همراه باشید.


تنظیمات گرافیکی بازی Spider-Man 2

به گفته‌ فیتزجرالد، Spider-Man 2 یه حالت «Visuals» با ۳۰ فریم در ثانیه، حالت «عملکرد» با ۶۰ فریم در ثانیه و حالت «فریم‌ریت بالا» با ۴۰ فریم در ثانیه برای کسانی که صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی دارن. همچنین حالت VRR هم پشتیبانی می‌شه. فیتزجرالد دقیقاً مشخص نمی‌کنه که رزولوشن این حالت‌ها چیه، ولی هیچکدوم از اونها کاملاً قفل نمیشن، به عبارتی Insomniac دوست داره رزولوشنمون پویا باشه و برای این کار یه راه‌حل مقابله با پارازیت‌های زمانی پیشنهاد می‌کنه که بهمون امکان تنظیم رزولوشن رو می‌ده.

تنظیمات گرافیکی بازی Spider-Man 2 مشخص شد؛ همه حالت‌ها به همراه ری‌تریسینگ

یه چیزی که بازیکنای Spider-Man 2 نیاز نیست نگرانش باشن ری‌تریسینگه. برخلاف اکثر بازی‌های کنسول نسل جاری، Spider-Man 2 تلاش نمی‌کنه با خاموش کردن ری‌تریسینگ بهترین عملکرد رو ارائه بده – ری‌تریسینگ در همه حالت‌های تصویری حضور داره.

برای این بازی، ما واقعاً می‌تونیم [ری‌تریسینگ] رو به عنوان یه حالت عملکرد پایه ارائه بدیم. هیچ حالتی از این بازی وجود نداره که ری‌تریسینگ خاموش باشه. هیچ نیازی به اون نیست. ما واقعاً یاد گرفتیم چطور عکس و تصویر مناسب Spider-Man رو ایجاد کنیم و می‌خوایم اطمینان حاصل کنیم که همه بازیکنا اونو ببینن.

کسی بهتر از توسعه‌دهندگان اختصاصی اولیه‌ی سونی بازی کنسول PS5 رو بهتر نمی‌شناسه و احتمالاً Insomniac تویه دسته‌ استودیوهای فنی پلی‌استیشن، جزو بهتریناست. بنابراین باید منتظر یه تجربه‌ خوب از این بازی باشیم.

اگه تا حالا از بازی Spider-Man 2 خبری نداشتی، Insomniac دیروز یه نگاه تازه به دنیای بازی رو به ما نشون داد که می‌تونید اونو اینجا ببینید.

گیم پلی بازی Marvel’s Spider-Man 2

توی این تضویرها اولین چیزی که متوجه میشید، اینه که شهر با اضافه شدن دو محله معروف نیویورک، کویینز و بروکلین، تقریباً دو برابر شده. علاوه بر این web-wings رو معرفی شده، یه مکانیک کاملاً جدید که وقتی با دسته‌ وب‌پرتابی ترکیب میشه، بهتون امکان مسافرت در شهر رو با سرعت‌های بالاتر از همیشه می‌ده.

زمان عرضه بازی اسپایدرمن ۲ برای پلی استیشن

بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای PS5 در ۲۰ اکتبر عرضه میشه. برامون در بخش کامنت‌ها بنویسید که شما هم منتظر این بازی هیجان‌انگیز هستید؟ نسخه قبل این بازی با استقبال بی‌نظیر گیمرها روبه‌رو شد، انتظار میره که این بازی هم همین نتیجه رو داشته باشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×