محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک BTF RTX 4070 بدون کانکتور ۸ پین یا ۱۲VHPWR توسط ایسوس در چین عرضه شد

کارت گرافیک ASUS TX BTF الان در روز گذشته در دسترس قرار گرفت و آماده برای خریده. البته لازم به ذکره که امکان خرید جداگونه این کارت گرافیک وجود نداره. البته دلیل قانع‌کننده‌ای هم برای این موضوع وجود داره. این مدل خاص با یه کانکتور ASUS GC-HPWR منحصر به فرد طراحی شده که به طور کامل جایگزین کانکتور های معمولی PCIe 8 پین یا کانکتورهای جدید ۱۲VHPWR میشه. بنابراین پیش از خرید باید مطمئن باشید که مادربرد شما از این کانکتور پشتیبانی می‌کنه. تا آخر این خبر با معرفی کارت گرافیک BTF RTX 4070 بنچفا همراه باشید.


این ابتکار و فناوری جدید نیاز به کابل یا آداپتورهای اضافی رو حذف و ستاپ سیستم رو ساده‌تر می‌کنه. ولی مهمه که به یه نکته حیاتی هم توجه کنید: مادربرد هم باید این کانکتور رو داشته باشه. بدون اون، کارت گرافیک به درستی برق مورد نیازش رو دریافت نمی‌کنه.

مشخصات کارت گرافیک BTF RTX 4070 بدون کانکتور 8 پین

مشخصات کارت گرافیک BTF RTX 4070 بدون کانکتور ۸ پین

ASUS دو باندل با کارت گرافیک BTF RTX 4070 معرفی کرده. شما می‌تونید یا کارت رو با مادربرد بخرید یا یه بسته کاملتر انتخاب کنید که هم مادربرد و هم کیس رو شامل میشه. این قطعات با یه ترکیب رنگی سفید و آبی ترکیب شده که یه اکوسیستم جذاب ایجاد می‌کنه. البته این یه سیستم خیلی به خودش و قطعاتش که در حال حاضر تنوعی ندارن وابسته‌ست.

این کارت گرافیک از کانکتورهای برق استاندارد استفاده نمی‌کنه. به علاوه، مادربرد بخشی از سری ASUS BTF به حساب میاد که طراحی ساده‌ای داره ولی با اکثر کیس‌های استاندارد PC ناسازگار نیست. به این دلیل که کانکتورها در طرف دیگه‌ای هستن. بنابراین، کیس موجود در باندل برش‌های جدیدی داره که به سادگی این کانکتورها رو جای می‌ده.

مشخصات کارت گرافیک BTF RTX 4070 بدون کانکتور 8 پین

باندل اول شامل GPU RTX 4070 TX BTF و مادربرد TX Gaming B760-BTF WiFi میشه که با قیمت ۶,۹۹۸ RMB (تقریباً ۹۶۲ دلار) عرضه شده. برای کسانی که به دنبال یه ستاپ جامع‌تر (بدون حافظه و منبع تغذیه) هستن، باندل دوم نه تنها شامل GPU و مادربرده، بلکه کیس ASUS GT502 هم داره. این بسته با قیمت ۸,۲۹۷ RMB (تقریباً ۱,۱۴۱ دلار) عرضه میشه که قیمت نسبتاً بالاتری برای کل سیستم به همراه داره.

در این مطلب به اخبار کارت گرافیک BTF RTX 4070 پرداختیم. این کارت اولین کارت گرافیکیه که کانکتور ۸ پین یا ۱۲VHPWR نداره. به نظر شما این کارت چه زمانی در کشورهای دیگه هم در دسترس قرار م

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×