محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک MSI RTX 4090 از سری Ventus Essential عرضه شد

MSI در ماه‌های اخیر درحال انجام تغییراتی روی سری کارت‌ گرافیک‌های Ventus RTX 40 بود. می‌دونیم مدل‌های Ventus توی خط محصولات MSI طرفدار زیادی دارن، به خصوص به خاطر قیمت مناسبشون که اغلب نزدیک به قیمت‌های توصیه‌شده توسط سازنده GPU هستن. این کارت‌ها همچنین عملکردی نزدیک به مدل‌های GAMING از نظر مشخصات دارن و اغلب سیستم خنک‌کننده موثری ارائه می‌کنن. تا آخر این خبر با کارت گرافیک MSI RTX 4090 از سری Ventus Essential با بنچفا همراه باشید.


معرفی سری Ventus Essential توسط MSI و عرضه RTX 4090

حالا کاربرها باید زمان انتخاب مدل Ventus دقت بیشتری به خرج بدن، چون MSI یه نسخه سوم به این سری اضافه کرده. این افزودنی‌های جدید به گفتهٔ Hassan Mujtaba از Wccftech به عنوان «E» یا «ضروری» شناخته می‌شن. اگرچه انتظار می‌ره که طراحی و مشخصاتشون همچنان همون باشه، البته ممکنه تغییرات ساختاری خاصی داشته باشن. در این متن واضحه که «ضروری» به کیفیت پایین منجر نمی‌شه.

همه ۶ کارت گرافیک سری ۴۰ انویدیا که از قبل معرفی شدن شامل موارد زیر هستن:

  • MSI RTX 4070 12GB VENTUS 2X E
  • MSI RTX 4070 12GB VENTUS 2X E OC
  • MSI RTX 4070 Ti 12GB VENTUS 3X E1
  • MSI RTX 4070 Ti 12GB VENTUS 3X E1 OC
  • MSI RTX 4090 24GB VENTUS 3X E
  • MSI RTX 4090 24GB VENTUS 3X E OC

مشخصات اصلی به حد زیادی ثابت باقی مونده و تغییرات اصلی فقط در وزن کارت اعمال شده، در حالی که ابعادشون تغییر نکرده. با این حال، یه تغییر مهم در تنظیمات خروجی نمایش برای یکی از کارت‌ها وجود داره، به خصوص کارت RTX 4090 Ventus 3X E. به جای تنظیمات قبلی ۳xDP + 1x HDMI، حالا کاربران دو پورت HDMI و دو پورت DP پیدا می‌کنن.

در این خبر به کارت گرافیک MSI RTX 4090 از سری Ventus Essential پرداختیم. به نظر شما تغییرات MSI چقدر مفید بوده و آیا تاثیری در میزان فروش اون‌ها داره؟

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×