محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هابازی

بازی Counter Strike 2 به طور رسمی منتشر شد

عرضه بازی CS2 برای کاربران ویندوز، SteamOS و لینوکس

بعد از انجام آزمایش‌های محدود در ماه مارچ، بازی کانتر-استرایک ۲ به طور رسمی برای همه بازیکنان استیم منتشر شد. حالا این بازی برای کاربران ویندوز و همچنین کاربران SteamOS و لینوکس هم در دسترس قرار گرفت. تا آخر این خبر با انتشار بازی Counter Strike 2 با بنچفا همراه باشید.


بازی Counter Strike 2

انتشار رسمی بازی کانتر-استرایک ۲ برای کاربران ویندوز

بازی کانتر-استرایک ۲ قراره با این بروزرسانی جایگزین CS:GO بشه. کانتر-استرایک ۲ به عنوان یک ارتقاء رایگان برای بازیکنانی محسوب میشه که از قبل عنوان کانتر-استرایک: گلوبال افنسیو رو داشتن. یعنی عنوانی که سال‌هاست به صورت رایگان در استیم وجود داره.

برخلاف نسخه قبلی خود، CS:GO که به موتور قیدیمی وابسته بود، کانتر-استرایک ۲ به بروزرسانی‌های قابل توجهی دست یافته. موتور بازی به موتور Source 2 از شرکت Valve ارتقاء یافته که منجر به بهتر شدن گرافیک، انیمیشن‌های پیوسته‌تر و کیفیت بهتر صدا شده.

بازی Counter Strike 2 به طور رسمی منتشر شد

این رونمایی پس از یک دوره آزمایش گسترده که در طول اون هم گیمرهای حرفه‌ای و هم طرفداران عادی فرصت داشتن تا بازی رو تجربه کنن و بازخورد ارائه بدن، بیرون اومده. در طی این مدت، ولوو به طور مداوم به روزرسانی‌هایی برای این بازی Counter Strike 2 منتشر کرد.

انتشار رسمی بازی کانتر-استرایک 2 برای کاربران ویندوز

سیستم مورد نیاز بازی کانتر-استرایک ۲ برای PC

برای کسانی که علاقه دارن کانتر-استرایک ۲ رو در لینوکس بازی کنن، نیازمندی‌های سیستم شامل ویندوز ۱۰ یا اوبونتو ۲۰.۰۴ یا نسخه‌های جدیدتر مشابه، حداقل یک پردازنده اینتل کور i5 چهار هسته‌ای یا پردازنده قوی‌تر، حداقل ۸ گیگابایت رم، و یک کارت گرافیک که از مدل Shader Model 5.0 و DirectX 11 در ویندوز پشتیبانی کنه یا جزء معماری‌های AMD GCN+ یا NVIDIA Kepler+ باشه. به طور واضح‌تر اگه بخوام بگم، این بازی نیاز به سخت افزار قدرتمندی نداره و با یک پردازنده ۴ هسته‌ای و حداقل ۸ گیگ رم می‌تونید اون رو با یک کارت گرافیک قدیمی هم اجرا کنید.

سیستم مورد نیاز بازی‌های محبوب رو در بنچفا بخونید.

انتشار رسمی بازی کانتر-استرایک 2 برای کاربران ویندوز

لازم به ذکره که درایور جدیدترین مدل AMD به صورت پیشفرض بهینه‌سازی‌هایی برای بازی Counter Strike 2 ارائه می‌ده. این بازی از فناوری NVIDIA Reflex نیز بهره می‌بره که تا ۳۵ درصد تاخیر رو کاهش می‌ده. NVIDIA نمرات زیر رو برای این بازی بر اساس معماری‌های جدید و قدیمی‌تر خودش ارائه کرده:

ویژگی‌های بازی کانتر-استرایک ۲ نسبت به نسخه قبل

در ادامه لیستی از ویژگی‌های بازی کانتر-استرایک ۲ نسبت به نسخه قبل رو می‌بینیم.

  • امتیازات جدید کانتر-استرایک با حالت Premier به‌روزشده
  • رتبه‌بندی‌های جهانی و منطقه‌ای
  • نقشه‌ها به‌روز و بازسازی شده
  • ایجاد هیجان بیشتر بازی
  • امکان بازی با تغییر نرخ فریم
  • افکت‌های بصری و صدای بازی بازطراحی شده
  • همه اقلام از کانتر-استرایک: گلوبال افنسیو به کانتر-استرایک ۲ منتقل شدن

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×