محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

لغو کنفرانس AI SUMMIT در تل‌آویو توسط انویدیا

تقریباً دو هفته پیش، NVIDIA اعلام کرد که مدیرعامل این شرکت، جنسن هوانگ، برنامه داره در کنفرانس AI Summit سخنرانی داشته باشه. حالا با توجه به رخدادهایی اخیر در کشور اسرائیل، یعنی کشور برگزارکننده رویداد، انویدیا خبر از لغو این مراسم داده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


کنفرانس AI SUMMIT در تل‌آویو اسرائیل توسط انویدیا لغو شد

این رویداد به‌طور خاص توسط NVIDIA برگزار شده بود تا تمرکز بیشتری درباره آخرین پیشرفت‌های مرتبط با هوش مصنوعی داشته باشه. با توجه به اینکه این کنفرانس دو روزه بود و نیازمند حضور افراد بود، برای NVIDIA اهمیت زیادی داشت، چون این شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجهی در فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی طی سال‌های اخیر داشته؛ به ویژه از طریق فناوری گرافیکی خودش.

لغو کنفرانس AI SUMMIT در تل‌آویو توسط انویدیا

با این حال، با توجه به تحولات اخیر، NVIDIA تصمیم دشواری گرفته که این رویداد رو لغو کنه. دلیل اصلی این لغو اولویت دادن به ایمنی و رفاه تمامی شرکت‌کنندگانه.

ما امیدواریم که این پیام را در امانیت و سلامتی دریافت کنید. متاسفانه به‌دلیل وضعیت فعلی در اسرائیل، ما تصمیم به لغو کنفرانس AI SUMMIT که برای ۱۵ و ۱۶ اکتبر برنامه‌ریزی شده بود، گرفته‌ایم.

قلب ما همراه کسانی است که تحت تأثیر این وضعیت قرار گرفته‌اند. ایمنی و رفاه شرکت‌کنندگان از اولویت‌های ماست و ما اعتقاد داریم که این بهترین اقدام است تا ایمنی همه افراد تضمین شود.

اگر شما برای سفر یا اقامت خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، توصیه می‌شود که با ارائه‌دهندگان خدمات خود تماس بگیرید و در مورد سیاست‌های آنها استعلام بگیرید. ما از درک و حمایت شما در این دوران دشوار سپاسگزاریم. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نگرانی، لطفاً به ما به آدرس aisummitsupport@nvidia.com ایمیل بزنید.

— NVIDIA

کنفرانس دو روزه قرار بود جمعیتی بیش از ۲,۵۰۰ توسعه‌دهنده، پژوهشگر و تصمیم‌گیرنده رو از یکی از پویاترین مراکز فناوری جهان جذب کنه.دلیل انتخاب اسرائیل برای NVIDIA این بود که این کشور یک اکوسیستم استارتاپی قوی با بیش از ۶,۰۰۰ استارتاپ داره که بیشتر اون‌ها روی هوش مصنوعی تمرکز دارن.

این رویداد ویژه که قرار بود EXPO تل آویو برگزار بشه، یک فرصت استثنایی برای توسعه‌دهندگان و رهبران کسب و کار بود. در این جشنواره، شرکت‌کنندگان قرار بود تجربیات خودشون رو به اشتراک بذارن و تخصص‌ خودشون در زمینه هوش مصنوعی رو بهبود ببخشن. همچنین، آموزش‌های فنی از سطح مبتدی تا پیشرفته هم در این جشنواره قرار بود که برگزار بشه.

اهداف کنفرانس AI SUMMIT

هدف اصلی این این نمایشگاه هوش مصنوعی، ارائه جلسات بین توسعه‌دهنده‌ها به همراه حضور مهندسان برجسته از NVIDIA و کارشناسان صنعتی بود که در پیشرفت آخرین مدل‌های (LLM) و برنامه‌های کاربردی مبتنی بر CUDA دخیل هستن.

محورهای اصلی این جلسات شامل بررسی آینده هوش مصنوعی مولد و دوقلوهای دیجیتالی میشه. همچنین، روی دنیای مجازی NVIDIA با نام Omniverse هم تمرکز شده. بنابر این بود که در طول جلسات اختصاصی مختلف، شرکت‌کنندگان به تفصیل به موضوعات مختلفی از جمله امنیت سایبری، فضاهای هوشمند، کشف دارو و بازارهای دیگه که توسط توانایی هوش مصنوعی رهبری می‌شن، بپردازن.

تا به حال، NVIDIA هیچ اطلاعاتی در مورد امکان برگزاری مجدد رویداد منتشر نکرده و همچنین اعلام نکرده که سخنرانی اصلی برنامه‌ریزی شده به صورت ضبط شده یا پخش زنده به عنوان یک گزینه جایگزین انجام خواهد شد یا نه. در آینده اخبار مربوط به برگزاری کنفرانس AI SUMMIT در تلاویو رو در بخش اخبار سخت افزار بنچفا بخونید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×