محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک NVIDIA RTX 4080 SUPER به نرم‌افزار HWiNFO اضافه شده است

تو هفته‌های اخیر، شایعات در مورد مجموعه NVIDIA RTX 40 SUPER بیشتر شده. به نظر میاد که NVIDIA در حال آماده‌سازی یک پردازنده گرافیکی جدید باشه، اما تعداد و زمان دقیق عرضه کارت‌های جدید هنوز مشخص نیست. با این حال، برخی نشانه‌ها در وب‌سایت‌های عمومی ظاهر شده که ممکنه به اخبار جدید درباره محصولات جدید گرافیکی اشاره کنه. حالا روز گذشته اطلاعاتی از کارت گرافیک RTX 4080 SUPER در HWiNFO منتشر شده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


کارت گرافیک NVIDIA RTX 4080 SUPER در لیست نرم‌افزار HWiNFO دیده شد

سازنده نرم‌افزار HWiNFO منبع این به‌روزرسانی رو فاش نکرده. اما مشخصه که برخی شرکت‌هایی که نرم‌افزارهای نظارتی تولید می‌کنن، اطلاعاتی به‌دست میارن که بعداً برای پشتیبانی از سخت‌افزارهای جدید استفاده می‌شه. این به‌روزرسانی ممکنه به شناسه دستگاهی که به تازگی در دیتابیس عمومی قرار گرفته مرتبط باشه. این برای اینه که توسعه‌دهندگان HWiNFO یه ایده‌ اولیه از اون دستگاه داشته باشن. با این حال هیچ کدوم از دیتابیس‌های شناسه PCI و HWiNFO تایید نمی‌کنن که این شناسه نهایی و تایید شده. در واقعیت، هیچ اشاره‌ای به پشتیبانی وجود نداره، فقط این که به نرم‌افزار اضافه شده.

کارت گرافیک NVIDIA RTX 4080 SUPER به نرم‌افزار HWiNFO اضافه شده است

بنابراین، بهتره از خیلی زودتر خوشحال نباشیم، فقط به خاطر اینکه HWiNFO اسم یه کارت گرافیک جدید رو در فهرستش تغییرات داده. این به این معنی نیست که نام و مشخصات کارت گرافیک RTX 4080 SUPER از قبل مشخص شده. برعکس، حتی خبرهای معتبرترین رسانه‌ها هم با هم در مورد مشخصات اختلاف دارن و هیچ یک از منابع ما هم اون‌ها رو تایید نمی‌کنن. با این حال، واضحه که NVIDIA در دفتر مرکزی خودش روی چیزی کار می‌کنه که ممکنه به تولید یک SKU جدید منجر بشه.

شایعات در مورد کارت گرافیک RTX 4080 SUPER، اشاره دارن که این کارت ممکنه دارای ساختار AD102 یا AD103 باشه، اما تنها یک منبع به گزینه اول اشاره کرده. احتمالاً برای این مدل در نظر گرفته شده که مشخصات کامل AD103 با حافظه‌ سریعتر رو به عنوان ارتقاء ارائه بده. با این حال، انتظار می‌ره که این مدل به‌زودی منتشر نشه و برخی منابع فکر می‌کنن که عرضه این کارت گرافیک برای اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×