محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بلومبرگ: بازی Grand Theft Auto VI در این هفته معرفی می‌شود

به گزارش بلومبرگ بازی Grand Theft Auto VI تو این هفته رونمایی میشه. راک‌استار گیمز (Rockstar Games)، بخشی از شرکت Take-Two Interactive Software Inc، قراره با توجه به اطلاعاتی که برخی افراد معتبر درباره برنامه‌های این شرکت منتشر کردن، بازی بزرگ GTA 6 رو در اوایل این هفته معرفی کنه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


رونمایی از بازی GTA VI در این هفته

به گفته افرادی که هویت اونها افشا نشده، این شرکت قراره در ماه آینده یک تریلر برای Grand Theft Auto VI منتشر کنه تا سالروز ۲۵ سالگی راک‌استار رو جشن بگیره. این افراد درخواست کردن که به‌علت عدم داشتن اجازه برای صحبت علنی درباره این موضوع، هویت اون‌ها مخفی بمونه. یک نماینده از راک‌استار در پاسخ به درخواست تا پایان ساعات کاری پاسخی نداد.

رونمایی از بازی GTA VI در این هفته

بازی Grand Theft Auto VI یا همون GTA 6، که انتظار می‌ره یکی از مهم‌ترین انتشارات در دهه‌ی جاری باشه، تاکنون هیجان و انتظار طرفداران و سرمایه‌گذاران رو به خودش جلب کرده. نسخه قبلی اون یعنی Grand Theft Auto V، بیش از ۱۸۵ میلیون نسخه فروخته و عنوان دومین بازی پرفروش تاریخ رو کسب کرده، پس از بازی Minecraft که البته این بازی روی گوشی هم قابل اجرا بود.

راک‌استار در سال‌های اخیر سعی داشته تا فرهنگ شرکتی خودش در راستای تعادل کار-زندگی برای کارمندان رو بهبود ببخشه، البته پس از اینکه کارکنان در زمان تولید بازی قبلی اون در سال ۲۰۱۸ به‌دلیل خستگی و فرسودگی شکایت‌هایی رو مطرح کردن.

زمان عرضه بازی GTA 6 در پاییز ۲۰۲۳

سال گذشته، هکرها فیلم‌های زودهنگام و تصاویری از بازی Grand Theft Auto VI یا GTA VI منتشر کردن. راک‌استار این اتفاق رو به «تخریب شبکه» نسبت داد و گفت: وقتی آماده شد، به‌درستی شما رو با این بازی آشنا خواهیم کرد.

جالبه بدونید که دو نوجوان انگلیسی در سال قبل در یک دادگاه جنایی لندن به جرم این هک محکوم شدن.

این بازی در این نسخه دارای نمایی واقعی از شهر میامی آمریکاست و دو شخصیت اصلی داره، یک مرد و یک زن، که به گزارش بلومبرگ نیوز منتشر شده.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×