@benchfa_team
اخباراخبار تکنولوژی

احتمال عرضه ویندوز ۱۲ توسط مایکروسافت در اوایل سال ۲۰۲۴

قبلاً مدیر ارشد مالی اینتل گفته بود که شاید ویندوز در سال ۲۰۲۴ یه آپدیت بزرگ داشته باشه، حالا گزارشی منتشر شده که این گفته رو تایید می‌کنه. با توجه به این گزارش ممکنه که مایکروسافت در ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد ماه ۱۴۰۳) ویندوز ۱۲ رو برای انواع لپتاپ و کامپیوتر عرضه کنه. همچنین ممکنه که این رایانه‌ها نیاز به سخت‌افزار مخصوص هوش مصنوعی داشته باشن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

احتمال عرضه ویندوز ۱۲ در خرداد ماه سال آینده

بر اساس گزارش یه نشریه تایوانی، ممکنه مایکروسافت در ژوئن ۲۰۲۴ ویندوز ۱۲ رو برای رایانه‌های خاص هوش مصنوعی عرضه کنه. حتی اگه این نشریه این حرف رو مستقیماً نزنه، اما اطلاعاتش رو به رئیس Quanta و مدیرعامل ایسر نسبت می‌ده.

احتمال عرضه ویندوز 12 در خرداد ماه سال آینده

در مورد حرفای Quanta و ایسر، اوایل سال ۲۰۲۳ یکی از مدیران اینتل گفته بود که احتمالاً در سال ۲۰۲۴ ویندوز آپدیت بشه. ولی واضح نگفته بود که آپدیت به ویندوز ۱۲ مربوطه یا قراره یه ویژگی به ویندوز ۱۱ اضافه بشه.

همچنین احتمالاً مایکروسافت می‌خواد وقتی ویندوز ۱۲ رو منتشر کنه، رایانه‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند رو هم رونمایی کنه. چون اخیراً مایکروسافت درحال کار روی ویژگی‌های هوش مصنوعی مثل Copilot بوده و تمرکز زیادی در این حوزه گذاشته. احتمالاً اینطور باشه که باید از سخت‌افزار خاص هوش مصنوعی استفاده بشه. شاید هم انویدیا، اینتل و ای‌ام‌دی پیشنهاد بدن که کاربرها برای ویندوز ۱۲ از سخت‌افزار بازسازی شده‌ی هوش مصنوعی استفاده کنن.

همچنین مایکروسافت در اوایل سال ۲۰۲۳ در رویداد CES حاضر شده بود و درباره مزایای این سخت‌افزارهای جدید حرف زد. پس به‌نظر میاد این ایده که از سخت‌افزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید، خیلی عجیب نباشه. البته احتمالاً خیلی از مردم از این سخت‌افزارها استفاده نمی‌کنن، چون اکثر لپتاپ‌ها امروزی اینتل هیچ واحد پردازش عصبی یا بینایی ندارن.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×