بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Stray برای PC + سیستم پیشنهادی

همه می‌خوان که یه گربه باشن و نیازی نیست که نیازمندی‌های سیستم بازی Stray جلوی شما رو بگیره و از بازی کردن با سیستم گیمینگ برای تحقق رویاهای آینده‌نگرانه یه گربه در دنیای سایبرپانک ناامید بشید. :)) در این مقاله از بنچفا قصد داریم به سیستم مورد نیاز بازی Stray بپردازیم و در ادامه ببینیم با چه سخت افزاری میشه تجربه بهتری از این بازی داشت.


شخصیت‌های بی‌صدا در بازی‌های ویدیویی چیز جدیدی نیستن، اما بازی Stray بدون شک این مفهوم رو به یه جای جالبی می‌بره. یک بخش ازش پلتفرمره، یک بخش دیگه بازی ماجراجویی سنتیه. دنیای سایبرپانک اینجا پر از ربات‌های جذابه. ایده اینکه تو رو توی دست‌های یه گربه معمولی قرار بده، شاید از نظر اولیه خنده‌دار به نظر بیاد، ولی Stray از این شخصیت پشمالو برای گفتن یه داستان واقعاً جذاب با برخی از صحنه‌های سرگرم‌کننده استفاده می‌کنه. همه ایده‌هاش به خوبی پیش نمی‌رن، اما از لحاظ تجربه جذابش مخصوصا در شروع بازی نمی‌شه گذشت.

بذارید یکم بیشتر با دنیای بازی Stray آشنا باشیم. شما یه گربه جادویی نیستید، یا یه گربه دانش‌پژوه علمی، یا گربه عجیب و غریب هوش مصنوعی بلکه فقط یه گربه معمولی و نازنازی هستید؛ حتی اگه قصد داشته باشید نشون بدید یه گربه هوشمندی هستید. سادگی این مفهوم عالی کار می‌کنه. ساکنان رباتیک این دنیای سایبرپانک به طور عمومی با شما مثل هرکس دیگه‌ای صحبت می‌کنن و تنها زمانی که پای اکشن وسط میاد شما می‌تونید به عنوان یه گربه در جاهای کوچیک و تنگ بدوید.

خوشبختانه در حالی که منظره‌های شهرهای نئونی این بازی شگفت‌آور به نظر میاد، نیاز ندارید که یه کارت گرافیک گرون قیمت بخرید تا تجربه یه ماجراجویی گربه‌ای سایبرپانکی داشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Stray

با توجه به سیستم مورد نیاز بازی Stray از استودیوی BlueTwelve، می‌تونید با یه کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 650 Ti که تقریباً ده سال از عمرش می‌گذره، این بازی رو اجرا کنید. طبیعتاً برای بازی کردن با تنظیمات بالاتر به سخت افزار جدیدتر نیاز دارید، اما توسعه‌دهنده کارت گرافیک GTX 780 رو پیشنهاد می‌کنه، پس هنوز نیازی به خرید یک کارت گرافیک گرون قیمت نیست.

در مورد حافظه RAM، برای بازی کردن به عنوان یه گربه به حداقل ۸ گیگابایت RAM نیاز پیدا می‌کنید. این حداقل رم مورد نیاز برای اجرای این بازیه. همچنین فقط نیاز به ۱۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی Stray دارید که نسبت به بازی‌های امروز حجم خیلی پایینیه و نگرانی از بابت فضای اشغال شده به وجود نمیاره.

  • سیستم عامل: ۶۴-bit Windows 10
  • پردازنده: Intel Core i5-2300 or AMD FX-6350
  • رم: ۸GB of RAM
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 650 Ti or AMD Radeon R7 360
  • DirectX: Version 12
  • فضای مورد نیاز: ۱۰GB
سیستم پیشنهادی بازی Stray

سیستم پیشنهادی بازی Stray

در ادامه لیست قطعات سیستم پیشنهادی بازی Stray رو می‌بینید.

  • سیستم عامل: ۶۴-bit Windows 10
  • پردازنده: Core i7-4790 or AMD Ryzen 5 2600
  • رم: ۸GB of RAM
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X
  • DirectX: Version 12
  • فضای مورد نیاز: ۱۰GB

جمع‌بندی

در این مطلب با سیستم مورد نیاز بازی Stray و سیستم پیشنهادی این بازی آشنا شدید. به عنوان یک گربه ماجراجویی‌های خاصی منتظرتونه. Stray از Steam در دسترسه و می‌تونید اون رو تهیه کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۲ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×