محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

بازی GTA VI در سال ۲۰۲۵ برای PS5 و Xbox Series X/S عرضه خواهد شد؛ خبری از نسخه PC نیست

خبر خوب! Rockstar چند ساعت پیش اولین تریلر رسمی  بازی GTA VI رو منتشر کرد. اما در انتهای این تریلر می‌بینیم که به انتشار بازی در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌ها اشاره شد و اصلاً از نسخه PC چیزی نگفته! تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید. 


 بازی GTA VI

در اعلان جدیدی که Rockstar Games گذاشته، این ناشر بازی تایید کرده که بازی GTA VI نسل بعدی، به همین اسم GTA VI، در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های Sony PlayStation 5 و Xbox Series X & S منتشر میشه. تریلر چند ساعت پیش منتشر شده و ما رو با دو قهرمان اصلی بازی و یه نگاه اولیه به شهر زیبای Vice City با تمام لطافت‌های بصری نسل بعدی آشنا کرده.

 بازی GTA VI

عرضه بازی GTA VI برای PC

ولی یه مشکل کوچیک هست که تو اعلان گفته نشده: هیچ حرفی از نسخه PC بازی GTA VI اونجا نیست. متن اعلان رسمی رمی‌تونین پایین بخونین:

«Rockstar Games، با افتخار اعلام می‌کنه که بازی Grand Theft Auto VI در سال ۲۰۲۵ به کنسول‌های PlayStation 5 و Xbox Series X|S میاد.

«بازی Grand Theft Auto VI ادامه تلاش‌های ما برای گسترش تجارب داستانی واقعاً جذاب و جهان بازه» گفته Sam Houser، بنیان‌گذار Rockstar Games. «خیلی خوشحالیم که می‌تونیم این دیدگاه جدید رو با همه بازیکن‌ها به اشتراک بذاریم.»

Grand Theft Auto VI به ایالت Leonida میره، خونه، خیابون‌های پرنور Vice City و بیرون از شهر، در بزرگترین و جذاب‌ترین تکامل سری بازی Grand Theft Auto به سر می‌بره.

 بازی GTA VI

اولین تریلر رسمی بازی GTA VI منتشر شد

حالا که از نسخه PC بازی Grand Theft Auto VI هیچ خبری رسمی نیست، به‌نظر میاد ممکنه انتشار اون به سال ۲۰۲۶ بیوفته. این شبیه به اون چیزیه که در انتشار بازی‌های قبلی GTA دیدیم؛ جدیدترین مثالش بازی GTA 5 بود که اولین بار در سال ۲۰۱۳ (سپتامبر) منتشر شد ولی بیش از یک سال بعد، یعنی در سال ۲۰۱۴ (نوامبر) برای PC عرضه شد.

دو احتمال پیش میاد: یا Rockstar Games داره نسخه PC رو پنهان می‌کنه یا نزدیک به چرخه بازسازی کنسول به عنوان یه نسخه پیشرفته، عرضه میشه. نسخه پی‌سی GTA V هم با اضافه شدن ویژگی‌های گرافیکی به نسخه اصلی بهبود پیدا کرد. زمان عرضه بازی‌های گذشته GTA به شکل زیره:

  • GTA VI – 2025 (عرضه اولیه) / ??? (عرضه PC)
  • GTA V – سپتامبر ۲۰۱۳ (عرضه اولیه) / نوامبر ۲۰۱۴ (عرضه PC)
  • GTA VI – آوریل ۲۰۰۸ (عرضه اولیه) / دسامبر ۲۰۰۸ (عرضه PC)

جالبه ببینیم آیا ویژگی‌های انحصاری PC از NVIDIA ،AMD، و Intel تو نسخه PC اضافه میشه یا نه، ولی هنوز خیلی زوده برای اینکه بگیم بازی توسط کدوم شرکت GPU حمایت میشه. Red Dead Redemption II آخرین بازی بود که از تکنولوژی DLSS بالا بردن فریم‌ریت NVIDIA پشتیبانی کرد و به ۵۰% افزایش فریم‌ریت رسوند. با بازی‌هایی مثل Cyberpunk 2077 که با Path Tracing وضعیت رو حتی بهتر هم می‌کنن، دوست داریم ویژگی‌های مشابه رو تو نسخه PC GTA VI هم ببینیم. به محض گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد عرضه PC بازی GTA VI، شما رو با خبر می‌کنیم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×