محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

MSI در مادربرد AMD X670 از حافظه ۲۵۶ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند

در اوایل سال ۲۰۲۳، AMD و اینتل در حال کار روی فعال کردن پشتیبانی از حافظه غیر باینری DDR5 بودن و ظرفیت حافظه ۲۴ و ۴۸ گیگابایتی رو برای هر ماژول معرفی کردن. این پشتیبانی از حافظه، پلتفرم‌های DDR5 رو از ۱۲۸ گیگابایت به ۱۹۲ گیگابایت با اشغال تمام اسلات‌های DIMM افزایش داد. روزگذشته، شرکت بزرگ تایوانی MSI اعلام کرده که آماده پشتیبانی از ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت شده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


پشتیبانی مادربرد AMD X670 از حافظه ۲۵۶ گیگابایتی توسط MSI


این دستاورد، بر همکاری قوی بین MSI و برندهای برجسته حافظه برای دستیابی به عملکرد بهبود یافته و نقاط عطف قابل توجه تأکید می‌کند. حافظه مشترک برای این دستاورد، حافظه Kingston FURY Renegade DDR5 بوده که ظرفیت قابل توجه ۶۴ گیگابایت در هر ماژول را ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است فناوری پیشرو در صنعت ۱β (۱-بتا) Micron، ظرفیت های جدیدی را که قبلاً برای رایانه‌های شخصی دو کاناله دیده نشده بود، امکان‌پذیر می‌کنند.

MSI
MSI در مادربرد AMD X670 از حافظه 256 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند


MSI تایید نمی‌کنه که کدوم مادربرد از این ظرفیت جدید پشتیبانی می‌کنه. با این حال، گفته شده که پلتفرم‌های سازگار یک به روزرسانی بایوس MSI دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال، MSI پلتفرم WIFI AMD Ryzen 9 7900X و MSI PRO X670-P خودش رو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نشون می‌ده. اگرچه اسکرین شات کاملا مبهمه و دیدن جزئیات سخته، اما Task Manager ویندوز به وضوح ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رو مشخص کرده.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×