محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

NVIDIA RTX 4090 در فروشگاه اروپایی ProShop با نام کارت گرافیک RTX 4090 SUPER لیست شدند

اعلام شده که فروشگاه اروپایی ProShop به اشتباه، همه‌ لیست‌ کارت گرافیک‌های RTX 4090 خودش رو به کارت گرافیک RTX 4090 SUPER تغییر داده. به‌نظر میاد که یا یکی از کارمندها خیلی هیجان‌زده شده یا به اشتباه در مورد عرضه‌ی مدل GeForce RTX 40 نسخه SUPER گیج شده و تمام لیست‌های RTX 4090 رو به RTX 4090 SUPER تغییر نام داده. این فروشگاه حدود ۲۴ کارت گرافیک مختلف ارائه می‌ده و طبق گزارش Videocardz، کلمه «SUPER» رو جلوی تمام این نسخه‌ها قرار داده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


کارت گرافیک RTX 4090 SUPER در فروشگاه اروپایی ProShop لیست شد

لازم به ذکره که اعلام عرضه‌ی مدل‌های  RTX 40 سوپر، که تا چند هفته دیگه (۸ ژانویه) به طور رسمی معرفی میشن، تنها شامل سه کارت گرافیکه: RTX 4080 SUPER ،RTX 4070 Ti SUPER، و RTX 4070 SUPER. تاکنون هیچ گزارشی از وجود RTX 4090 SUPER وجود نداشته و در حالی که امکان داره NVIDIA محصولی جدید برای عرضه داشته باشه که تا به امروز اطلاعاتی از اون بین رسانه‌ها منتشر نشده.

کارت گرافیک RTX 4090 SUPER در فروشگاه اروپایی ProShop لیست شد

فروشندگان و تولیدکنندگان (AICs) قبلاً به‌روزرسانی‌هایی در مورد کارت‌های جدید دریافت کردن، پس اطلاعاتی در مورد مجموعه SUPER سری RTX 40 NVIDIA دارن، اما به‌نظر میاد که کارمندان ProShop گیج شدن و با لیست کردن مدل‌های RTX 4090 به‌عنوان RTX 4090 SUPER مرتکب اشتباه شدن. توجه داشته باشید که تمام لیست‌های RTX 4090 SUPER مدل‌های استاندارد RTX 4090 هستن و حتی قیمت‌ها هم یکسان ثب شده. بنابراین به نظر میاد یک اشتباه صادقانه باشه، ولی این اولین بار نیست که یک فروشنده نام «SUPER» رو برای GPU مدل RTX 40 لیست کنه.

قطعا خیلی جالب میشه اگه NVIDIA بیاد و بگه که علاوه‌بر سه کارت «SUPER»، همچنین در حال کار روی نسخه‌ی SUPER از GeForce RTX 4090 هستن. یک کارت گرافیک اینقدر پرقدرت احتمالاً دوباره به‌دلیل عدم تطابق با RTX 4090 TPP (عملکرد کل پردازشی) که از صادرات به چین ممنوع شده، در چین محدود خواهد شد.

تیم سبز (NVIDIA) در حال کار روی نسخه‌ی اختصاصی RTX 4090 برای چین با نام RTX 4090 Dـه که در طراحی کمی از قابلیت‌های اون کم شده ولی عملکرد بهتری نسبت به GeForce RTX 4080 SUPER ارائه خواهد داد.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×