محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک RTX 4070 SUPER در فروشگاه‌ها تا ۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد

کارت گرافیک NVIDIA RTX 4070 SUPER قراره اولین پردازنده گرافیکی گیمینگ باشه که امسال یعنی ۲۰۲۴ عرضه میشه. مدل قبلی اون، یعنی مدل اصلی ۴۰۷۰، محبوبیت قابل توجهی در میان شرکای تجاری انویدیا به‌دست بیاره. ما بیش از ۱۴۰ مدل سفارشی رو از قبل دیدیم که بر اساس این SKU بودن. کارت گرافیک RTX 4070 SUPER می‌تونه از همین روش پیروی کنه و تنوع بیشتری ارائه بده به خصوص به لطف معرفی بسیاری از نسخه‌های سفید در ماه‌های اخیر. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

تولید کارت گرافیک RTX 4070 SUPER توسط شرکای تجاری انویدیا

خوشبختانه، سازگاری خنک‌کننده‌ها نباید یک نگرانی عمده برای طراحی‌های موجود باشه، چون RTX 4070 SUPER تنها به اندازه ۲۰ وات نسبت به مدل قبلی خودش افزایش پیدا کرده. شرکای تجاری انویدیا معمولاً خنک‌کننده‌های خودشون رو با فضایی برای به‌روزرسانی‌های احتمالی در آینده طراحی می‌کنن. این یعنی که AIBها می‌تونن چندین کارت رو با حداقل تلاش تولید کنن.

با توجه به اینکه انتظار می‌ره پیش‌سفارش‌ها از هفته آینده آغاز بشه و احتمالاً با انتشار اولین بررسی‌ها همراه بشه، برخی از خرده‌فروشان محبوب ایالات‌متحده شروع به فهرست کردن کارت‌ گرافیک‌های جدید کردن. با این حال، همه هنوز قیمت‌ها رو فاش نکردن، اما از طریق برخی ترفندهای هوشمندانه، ما موفق شدیم فهرستی از مدل‌هایی رو که در حال حاضر در Newegg و BestBuy ارائه می‌شن، جمع‌آوری کنیم.

لیست قیمت مدل‌های کارت گرافیک RTX 4070 SUPER
لیست قیمت مدل‌های کارت گرافیک RTX 4070 SUPER

لیست قیمت مدل‌های کارت گرافیک RTX 4070 SUPER

در ادامه به لیست قیمت مدل‌های کارت گرافیک RTX 4070 SUPER می‌پردازیم.

GeForce RTX 4070 SUPER 12GB MSRP: 599 دلار

  • NVIDIA Founders Edition: به قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار
  • WindForce OC گیگابایت: به قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار
  • PNY VERTO OC: به قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار
  • ZOTAC Twin Edge: به قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار
  • MSI VENTUS 2X OC: به قیمت ۶۰۹.۹۹ دلار
  • MSI VENTUS 2X OC WHITE: به قیمت ۶۱۹.۹۹ دلار
  • MSI VENTUS 3X OC: به قیمت ۶۲۹.۹۹ دلار
  • MSI Gaming X Slim: به قیمت ۶۴۹.۹۹ دلار
  • GAMING OC گیگابایت: به قیمت ۶۴۹.۹۹ دلار

GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB MSRP: 799 دلار

  • OC Gaming گیگابایت: به قیمت ۸۴۹.۹۹ دلار
  • MSI VENTUS 3X OC: به قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار

GeForce RTX 4080 SUPER 16GB MSRP: 999 دلار

  • NVIDIA Founders Edition: به قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار
  • MSI VENTUS 3X OC: به قیمت ۱۰۹۹.۹۹ دلار

در حال حاضر، چهار مدل ۴۰۷۰ SUPER در MSRP فهرست شده در حالی که پنج مدل قیمت بالاتری دارن که از ۱۰ تا ۵۰ دلار بالاتر از مقدار پیشنهادی لیست شدن. لازم به ذکره که تنها چند خرده فروش قبلاً قیمت نسخه غیر SUPER موجود RTX 4070 رو کاهش دادن. انتظار می‌ره تعدیل قیمت رسمی به ۵۴۹ دلار از هفته آینده اعمال بشه.

علاوه بر کارت گرافیک RTX 4070 SUPER، لیست‌هایی برای RTX 4070 Ti و حتی RTX 4080 SUPER هم وجود داره. به طور خاص، کارت‌های MSI VENTUS 3X با ۵۰ دلار و ۱۰۰ دلار حق بیمه نسبت به NVIDIA MSRP ارائه خواهند شد.

NVIDIA تحریم فروش RTX 4070 رو در ۱۷ ژانویه لغو می‌کنه و این برای همه مدل‌ها اعمال می‌شه. اما اگر به ارتقای این مدل فکر می‌کنید، ممکنه یکی از مدل‌های اورکلاک شده کارخانه‌ای رو که قیمتی بیشتر از MSRP دارن انتخاب کنید.

به عنوان یادآوری، کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER یک هفته بعد، در ۲۴ ژانویه عرضه می‌شه، در حالی که RTX 4080 SUPER قراره در تاریخ ۳۱ ژانویه عرضه بشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×