محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک RTX 4070Ti SUPER به‌طور متوسط ۸٪ سریع‌تر از RTX 4070Ti در تست‌های ۳DMark

کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4070Ti SUPER به طور متوسط ۸٪ سریع‌تر از RTX 4070Ti در تست‌های ۳DMark ظاهر شد. در روز گذشته اطلاعاتی درباره کارت گرافیک RTX 4070Ti SUPER و تست‌های اون بین رسانه‌ها منتشر شد. در این خبر قصد داریم به نتایج این تست بپردازیم. تا آخر این مطلب با با بنچفا همراه باشید.


عملکرد کارت گرافیک RTX 4070Ti SUPER تا ۸ درصد بهتر از RTX 4070Ti

در حالی که کارت گرافیک RTX 4070 SUPER نسبت به RTX 4070 افزایش قابل توجهی در عملکرد نشون داد، به نظر می‌رسه کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER بهبود کمتری ارائه می‌ده. بررسی‌کنندگان در حال حاضر در حال انجام آزمایش‌هایی روی RTX 4070 Ti SUPER هستن و برخی از نتایج بنچمارک با ما به اشتراک گذاشته شده. در حال حاضر، ما روی امتیازات ۳DMark تمرکز خواهیم کرد. بررسی کارت گرافیک RTX 4070Ti SUPER تا دو روز دیگر منتشر میشه.

عملکرد کارت گرافیک RTX 4070Ti SUPER تا 8 درصد بهتر از RTX 4070Ti

مقایسه RTX 4070 Ti SUPER و RTX 4070Ti

به طور خلاصه، کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER در مقایسه با RTX 4080 به اندازه ۱۵ درصد کندتره و ۸٪ سریعتر از RTX 4070 Ti اصلی محسوب میشه. انتظار میره زمانی که NVIDIA آپدیت SUPER رو برای RTX 4080 در پایان ژانویه معرفی کنه، شکاف بین دو مدل اول بیشتر بشه. همونطور که گزارش دادیم، کارت اصلی RTX 4080 با عرضه کارت جدید تولیدش به پایان میرسه. نسخه غیرسوپر کارت گرافیک RTX 4070 Ti هم به همین سرنوشت دچار شده و نسخه جدید SUPER با همون قیمت به گیمرها ارائه شده اما با قدرت کمی بیشتر.
ممکنه بنچمارک‌های مصنوعی تصویر کاملی از عملکرد ارائه نکنن، به خصوص برای کارت RTX 4070 Ti SUPER. این مدل خاص دارای ظرفیت حافظه افزایش ۱۶ گیگابایتیه که ۴ گیگابایت نسبت به نسخه غیر SUPER ارتقا پیدا کرده. معیارهای ۳DMark به‌طور کامل از افزایش بافر فریم استفاده نمی‌کنن، اما ممکنه مزایای افزایش پهنای باند خودشو نشون بده. ظرفیت حافظه بزرگ‌تر، ممکنه روی بازی‌هایی با وضوح بالا با تنظیمات Ultra تأثیر بگذاره. در نهایت، بسته به‌عنوان خاص، نتیجه احتمالاً متفاوت خواهد بود.

زمان عرضه کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER

کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4070Ti SUPER برای عرضه در ۲۴ ژانویه برنامه‌‎ریزی شده و انتظار می‌ره بررسی های اولیه یک روز زودتر در دسترس قرار بگیرن. برخلاف کارت گرافیک RTX 4080 SUPER و ۴۰۷۰ SUPER، نسخه ۴۰۷۰ Ti دارای طراحی Founder’s Edition نخواهد بود. در نتیجه، عملکرد ممکنه بر اساس مدل خاصی که آزمایش میشه متفاوت باشه. با این حال، بررسی در ۲۳ ژانویه روی مدل‌های به اصطلاح MSRP تمرکز خواهد کرد که انتظار می‌ره همه با کلاک مشابه و تنظیمات TDP یکسان ارائه بشن. نتایج تست زیر بر اساس چنین مدلی به دست اومده و روی درایور جدید GeForce 551.15 اجرا میشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×