@benchfa_team
اخباراخبار تکنولوژی

تست سقوط ویژن پرو نشان می‌دهد که شیشه جلو به‌طور شگفت‌انگیزی بادوام است اما در برابر شکستگی مقاوم نیست 

اپل در روزهای اخیر ویژن پرو (Vision Pro) رو در دسترس قرار داده و این هدست درست چند روز پس از اینکه به دست افراد مختلف برای بررسی رسید حالا قرار شده قربانی تست‌های ارتفاع بشه. ویژن پرو یه شیشه منحنی جلویی داره و از دوربین‌ها و سنسورهای درونش محفاظت می‌کنه. این شیشه همچنین نمایشگر خارجی EyeSight هدست رو هم امن می‌کنه و تست ارتفاع نشون می‌ده که ویژن پرو مقاومتش از چیزی که فکر می‌کردیم بیشتره. یه یوتیوبر هدست ویژن پرو رو از طریق تست‌های مختلف آزمایش کرده، و نتایجش جالبه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

تست افتادن از ارتقاع ویژن پرو (Vision Pro)

تست مقاومت ویژن پرو نشون می‌ده که شیشهٔ جلویی مقاومت زیادی داره. همونطور که گفته شد، AppleTrack ویژن پرو رو با از ارتفاع‌های مختلف به پایین انداخته و مقاومت هدست رو در شرایط شبیه‌سازی‌شده بررسی می‌کنه. یوتیوبر هدست رو به دیوار می‌زنه، و شیشه جلویی فقط خط و خش کوچیکی نشون می‌ده. شیشه جلویی منحنی ویژن پرو به شدت مقاومه و آسیب جدی نمی‌بینه. دیده می‌شه که ویژن پرو از ارتفاع‌های مختلف رها می‌شه، بدون اینکه بشکنه.

تست افتادن از ارتقاع ویژن پرو (Vision Pro)

هرچند که یکی از اسپیکرهای ویژن پرو بعد از چند بار افتادن کار نکرد، ولی شیشهٔ جلویی سالم موند. این یوتیوبر هدست رو در شرایط واقعی تست کرده و وقتی به دیوار و کمد برخورد می‌کنه رو با حالت واقعی شبیه‌سازی کرده. به نظر میاد که نیازی به نگرانی در مورد نمایشگر خارجی نیست. همچنین کشف شده که نقطه ضعف هدست، زانو یا پیشانیشه. مقاومت زانوی ویژن پرو نسبت به شیشهٔ جلویی مقاومت خیلی کمتری داره چون از هر دو طرف می‌شکنه.

مقاومت شیشه Vision Pro اپل

توجه کنید که شیشه به هر حال شیشه‌ست و در نهایت به هر حالتی ممکنه بشکنه. شیشه منحنی ویژن پرو در نهایت وقتی از یه ارتفاع تقریباً هشت فوت رها شد، شکست. شیشه به‌راحتی جدا شد، اما هنوز هم قابل استفاده بود. شیشه خارجی به راحتی باز میشه و داخلش رو نشون می‌ده. ویژگی‌های EyeSight حتی بدون شیشه بیرونی هم عالی کار می‌کردن و دوربین‌ها و سنسورها رو نشون می‌داد. خلاصه کنم، ویژن پرو می‌تونه مثل یه قهرمان از استفاده روزانه بگذره چون نمایشگرهای داخلی و بیرونی پس از افتادن از ارتفاع روشن می‌شن. می‌تونید ویدئوی کامل تست مقاومت ویژن پرو رو برای اطلاعات بیشتر پایین تماشا کنید.

ویژن پرو اپل با قیمت ۳۴۹۹ دلار عرضه شده، پس بهتره با مراقبت بیشتری باهاش برخورد کنید. شرکت هم یک کیس با قیمت ۱۹۹ دلار برای هدست می‌فروشه که می‌تونید از فروشگاه آنلاین اپل تهیه کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×