محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

ایسوس از مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG259QNS FHD با نرخ رفرش ۳۸۰ هرتز رونمایی کرد

ایسوس مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG259QNS FHD رو معرفی کرد و این مانیتور مشخصات قابل توجهی برای گیمرهای eSports مانند پنل ۳۸۰ هرتزی ارائه میده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید. 

عرضه مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG259QNS FHD با رفرش ریت ۳۸۰ هرتز

ROG STRIX XG259QNS ایسوس یک محصول جذاب برای گیمرهای هاردکور ورزش‌های الکترونیکی محسوب میشه که پنل ۳۸۰ هرتز، صفحه نمایش FHD و بهترین ویژگی ها رو برای تجربه بهتر ارائه میده.

مجموعه ROG توسط ایسوس به دلیل چیزی که در مورد عملکرد، زیبایی شناسی و ویژگی های کاربر محور ارائه می‌ده، بسیار محبوبه. ROG STRIX XG259QNS جدید هم از این قاعده مستثنی نیست، چون هدف اون «گیمرهای هاردکور» هستن که می‌خوان با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارن، عملکرد خودشون رو در بازی به حداکثر برسونن. با مشخصات XG259QNS شروع می‌کنیم. این مانیتور یک پنل ۲۴.۵ اینچی «Fast IPSL» با حداکثر رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ داره. در حالی که برخی ممکنه در مورد انتخاب ۱۰۸۰p شک کنن، مهمه که توجه داشته باشید که این مانیتور صرفاً برای کاربری گیمه.

با رسیدن به بخش‌های جالب‌تر، XG259QNS با نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده ۳۸۰ هرتز عرضه می‌شه که باعث می‌شه تصاویر «سریع» و بسیار روان باشن. علاوه‌بر این، مانیتور همچنین دارای زمان پاسخ ۰.۳ میلی ثانیه‌ست. به همین دلیل این ترکیب برای استفاده حداکثری از مانیتور شما مناسبه. از دیگر مشخصات پنل میشه به پشتیبانی از VESA DisplayHDR 400، ۱۱۰% وسعت رنگ sRGB و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ اشاره کرد. این کاملاً شبیه چیزیه که در سایر مانیتورهای گیمینگ دیدیم. 

این مانیتور دارای چندین ویژگی دیگه هم برای بهبود تجربه بازیه که مهمترین اونها گنجاندن فناوری AMD FreeSync Premiumـه که به کاهش تاثیر پارگی صفحه کمک می کنه. علاوه بر این، این مانیتور همچنین ASUS Extreme Low Motion Blur Sync (ELMB SYNC) داره که گوستینگ و پارگی رو برای تصاویر واضح بازی با نرخ فریم بالا از بین می برد. با استفاده از ویژگی های ذکر شده در بالا، می تونیم بدون نگرانی از چیزی یک تجربه بازی درجه یک انتظار داشته باشیم.

پورت‌های مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG259QNS FHD

مانیتور ROG STRIX XG259QNS دارای ۱x DisplayPort 1.4 ،۲x HDMI 2.0، ۲x USB 3.2 Gen 1 Type-A هاب و همچنین جک هدفونه. در این مانیتور شما پورتی با قابلیت PD نخواهید دید، اما برای یک سناریوی ایدئال گیم، بسیار بعیده که به اون نیاز داشته باشید. این مانیتور همچنین دارای یک پایه اختصاصیه که گزینه‌های تنظیم ارتفاع، شیب و چرخش رو ارائه میده تا کاربرها بتونن مناسب با شرایط خودشون ارتفاع و شیب مانیتور رو شخصی‌سازی کنن.

ایسوس هنوز قیمت یا تاریخ عرضه این مانیتور خاص رو اعلام نکرده. اما از اونجایی که این مانیتور در وب‌سایت رسمی ایسوس درج شده باید انتظار داشت که به زودی رونمایی بشه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۲ نظر

    1. بالای ۲۴۰ هرتز خیلی سخت تفاوتش حس میشه و دیگه چندان پیشرفت بزرگی محسوب نمیشه. درسته روون‌تر میشه، اما دیگه به مشکلات دیگه برمی‌خوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×