محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

منبع تغذیه لیان‌لی Edge با طراحی L شکل معرفی شد

لیان لی از یک منبع تغذیه ۱۳۰۰ واتی با شکل حرف L برای کیس‌هایی دو محفظه‌ای (dual-chamber) رونمایی کرد. هدف اصلی این ایده منحصربه‌فرد، ساده‌سازی دسترسی به پورت‌های برقه، به خصوص برای کاربرانی که جا برای منبع تغذیه دارن، ولی به دلیل موقعیت کانکتور، با مشکلاتی در اتصال کابل‌های جدید مواجه هستن.

پاور لیان‌لی Edge با طراحی L

این طراحی نوآورانه به طور خاص برای ست‌آپ‌های کیس دوگانه طراحی شده که مدیریت کابل در آنها اهمیت زیادی داره. شکل حرف L، دسترسی ساده رو به هر کانکتور فراهم می‌کنه و به‌طور مناسبی در داخل کیس قرار می‌گیره. درنتیجه مشکلاتی که درباره مدیریت کابل‌های زیاد به وجود میاد رو به حداقل می‌رسونه.

منبع تغذیه لیان‌لی Edge با طراحی L شکل معرفی شد

سازگاری پاور لیان‌لی Edge

هرچند که لیان لی تأکید می‌کنه که منبع تغذیه Edge با اکثر کیس‌های استاندارد سازگاره اما تمرکز اصلی‌ روی طراحی‌های کیس dual-chamber قرار داره که یک انتخاب محبوب در میان علاقمندان به سخت‌افزار و سیستم‌های خونگی محسوب میشه. لیان‌لی هم به عنوان یکی از تولیدکننده‌های کیس با داشتن چندین کیس بسیار محبوب مانند O11 سعی داره محصولات جدید و خاصی به بازار معرفی کنه.

منبع تغذیه لیان‌لی Edge با طراحی L شکل معرفی شد

به‌علاوه، این منبع تغذیه دارای یک هاب USB داخلیه که دسترسی گسترده‌تری به هدرهای USB داخلی فراهم می‌کنه. این ویژگی نیاز کابل‌کشی به مادربرد برای هر کانکتور رو از بین می‌بره و اونها رو در داخل کیس جایی که منبع تغذیه قرار داره، ترکیب می‌کنه.

منبع تغذیه لیان‌لی Edge با طراحی L شکل معرفی شد

لیان‎‌لی تایید کرده که یک واحد ۱۳۰۰ وات با گواهی Platinum 80 Plus وجود داره و برنامه‌هایی برای مدل‌های ۱۰۰۰ وات Gold 80 Plus، ۸۵۰ وات و ۸۵۰ وات با طراحی کابل بدون پوشش در آینده هم وجود داره. این منابع تغذیه دارای طراحی ATX 3.0 هستن و کابل ۱۲VHWPR با ظرفیت ۶۰۰ وات برای GPUهای جدید و بالارده هم در دسترسه. Edge1300 در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×