اخباراخبار بازی ها

احتمالا بازی Tomb Raider: The Last Revelation Remaster در آینده عرضه شود

بر اساس برخی یافته‌ها و شایعات اخیر، بازی Tomb Raider The Last Revelation، چهارمین بازی این مجموعه، ممکنه در آینده با یک نسخه بازسازی شده با نام بازی Tomb Raider: The Last Revelation Remaster دوباره عرضه بشه. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

عرضه بازی Tomb Raider: The Last Revelation Remaster

همانطور که توسط @danthedan20 در X/Twitter مشاهده شد، نسخه ریمستر شده چهارمین بازی این سری یعنی بازی Tomb Raider: The Last Revelation Remaster ممکنه در ریمسترهای اخیرا منتشر شده از سه بازی اول لارا کرافت مورد تمسخر قرار گرفته باشه. اسکرین شات زیر تاریخ انتشار ریمسترها رو در گوشه بالا سمت چپ و مجموعه‌ای از مختصات رو در گوشه پایین سمت راست مشخص کرده که قبل از اون کلمه «Next» نوشته شده. مختصات مربوط به شهری در مصره. جایی که چهارمین بازی مجموعه در اون قرار داره. 

بازی Tomb Raider: The Last Revelation Remaster ممکن است در آینده عرضه شود

میشه گفت تیزر کاملا واضحه اما تایید رسمی نشده. بنابراین باید در آینده منتظر اعلام عرضه رسمی این بازی باشیم. از اونجایی که بازسازی‌های سری اول به‌تازگی معرفی شدن نباید انتظار داشته باشیم که به این زودی‌ها شاهد ریمستر Tomb Raider The Last Revelation باشیم.

زمان عرضه بازی Tomb Raider: The Last Revelation

بازی Tomb Raider: The Last Revelation در مارس ۲۰۰۰ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن و SEGA Dreamcast عرضه شد. این بازی برای خرید در Steam در دسترسه و میشه اون رو روی PCهای جدید بازی کرد.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×