محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

قیمت پردازنده AMD Ryzen 7 7800X3D به ۳۴۵ دلار کاهش یافت

کاهش قیمت جدیدی برای پردازنده ۸ هسته‌ای Ryzen 7 7800X3D با ۳D V-Cache اعمال شده. این CPU نیازی به معرفی نداره، چون در حال حاضر در صدر لیست فروش بسیاری از فروشگاه‌ها قرار داره. این پردازنده نه تنها سریع‌ترین CPU گیمینگ AMD محسوب میشه، بلکه به‌طور قابل توجهی ارزان‌تر از مدل‌های Core i9 اینتله. همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کنه و بسیار پایدارتره. تا آخر این خبر بنچفا همراه باشید.

قیمت پردازنده AMD Ryzen 7 7800X3D کاهش یافت

در فروشگاه‌هایی مانند Newegg و Amazon و B&H، این پردازنده اکنون با قیمت ۳۵۰ دلار در دسترس قرار گرفته. این مدل اخیراً با قیمت ۱۰ دلار کمتر از طریق eBay در دسترس بود، اما این پیشنهاد محدود بود و توسط سایر خرده فروشان بزرگ منعکس نشد. اکنون سه خرده فروش بزرگ قیمت یکسانی دارن، منطقیه که فرض کنیم این کاهش قیمت به طور رسمی از طرف AMD انجام شده.

  • Ryzen 7 7800X3D: $344.99
  • Ryzen 7 7800X3D: $344.99
  • Ryzen 7 7800X3D: $350.00

در این مطلب به قیمت پردازنده Ryzen 7 7800X3D پرداختیم. به طبق گفته گیگابایت، انتظار میره ماه آینده، AMD از سری پردازنده‌های دسکتاپ نسل بعدی خود که با نام Ryzen 9000 شناخته می‌شن، رونمایی کنه. این سری که مبتنی‌بر Zen 5 هستن از همان سوکت قبلی یعنی AM5 استفاده می‌کنه و باید فروشگاه‌ها رو تحت فشار قرار بده تا قیمت پردازنده‌های موجود رو کاهش بدن. با این حال، تاریخ دقیق عرضه برای پردازنده‌های Ryzen نسل بعدی هنوز مشخص نیست، بنابراین ممکنه کمی طول بکشه. مشابه سری ۷۰۰۰، انتظار نمی‌ره که AMD مدل‌های X3D یعنی پردازنده‌هایی با کش سه‌بعدی رو فوراً معرفی کنه. 

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×