@benchfa_team
اخباربازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 + سیستم پیشنهادی PC

در این مقاله از بنچفا قصد داریم حداقل سیستم مورد نیاز بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 رو به شما معرفی کنیم و در ادامه هم بهترین ترکیب سخت افزاری برای تجربه این بازی با کیفیت بالاتر رو مشخص کنیم. اگه از طرفردارهای نسخه یک این بازی بودید، شک نکنید که نسخه دوم این بازی که به تازگی عرضه شده هم شما رو راضی می‌کنه.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

از همون تریلر اول، بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 با گرافیک‌های نسل بعدی خودش همه رو شگفت‌زده کرد. حالا که منتشر شده، بیایید یه نگاهی به حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی بندازیم تا ببینیم کامپیوترتون جواب می‌ده یا نه.

Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600CPU
 Nvidia GeForce GTX 1070 | AMD Radeon RX 5700 | Intel Arc A580GPU
۱۶GBRAM
۷۰GB ترجیحا SSD Storage
Windows 11OS

ما همچنین مشخصات تنظیمات گافیکی متوسط و خیلی بالا رو هم لیست کردیم تا تنوع بیشتری داشته باشیم – مشخصات خیلی بالا واقعا خیره‌کننده‌ست – و همچنین روی چه پلتفرم‌های کامپیوتری می‌تونید Hellblade 2 رو بازی کنید.

اگه عضو Xbox Game Pass هستید، می‌تونید بازی رو بدون هزینه اضافی تجربه کنید. همچنین اگه تصمیم گرفتید که وارد دنیای Senua بشید، حتماً از راهنمای دستاوردهای Hellblade 2 ما استفاده کنید تا هیچ امتیاز ارزشمندی رو از دست ندید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

سیستم پیشنهادی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

در ادامه لیست سیستم پیشنهادی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 رو مشاهده می‌کنید.

Intel i5-9600 | AMD Ryzen 5 3600XCPU
Nvidia RTX 2070 | AMD RX 5700 XT | Intel Arc A580GPU
۱۶GBRAM
۷۰GB ترجیحا SSD Storage
Windows 11OS

اگه دوست دارید همه بازی‌ها رو یه جا جمع کنید، خرید بازی از استیم می‌تونه گزینه خوبی براتون باشه. اما اگه می‌خواید یکم صرفه‌جویی کنید، می‌تونید بازی رو از طریق اپ ایکس‌باکس و با خرید از مایکروسافت استور تجربه کنید، یا اگه عضو سرویس Game Pass هستید، بدون هزینه اضافی بازی کنید. یه مزیت دیگه این کار اینه که می‌تونید بازی Hellblade 2 رو با همون اکانت روی ایکس‌باکس هم بازی کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×