محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

کال آو دیوتی: بلک آپس ۶ برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هم منتشر خواهد شد؛ اواخر اکتبر ۲۰۲۴

گفته می‌شه که Call of Duty: Black Ops 6 برای کنسول‌های نسل قبل هم منتشر می‌شه، از جمله پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان.

چند روز پیش، بعد از کلی شایعه، اکتیویژن رسماً یه نسخه جدید از سری بلک آپس رو معرفی کرد – بدون هیچ زیرعنوانی، فقط بلک آپس ۶. علاوه بر این که قراره امسال برای کنسول‌های نسل جدید و پی‌سی منتشر بشه، تام هندرسون از سایت اینسایدر گیمینگ گزارش داده که این شوتر برای کنسول‌های نسل قبل هم میاد، مثل کاری که پارسال با مدرن وارفار ۳ کردن.
ظاهراً فروشگاه گیم‌استاپ لیست‌هایی برای بازی داشته که توشون یه SKU برای پلی‌استیشن ۴ هم ذکر شده. هرچند به نظر نمی‌رسه که SKU جداگانه‌ای برای ایکس‌باکس وان باشه، هندرسون نوشته که نسخه ایکس‌باکس سری اس|ایکس یه نسخه کراس‌جن هست که روی ایکس‌باکس وان هم کار می‌کنه. هندرسون تو مقاله‌اش نوشته:«اینسایدر گیمینگ تونسته با منابع متعدد تایید کنه که تصویر واقعی هست و بلک آپس ۶ برای کنسول‌های نسل قبل هم میاد.»

انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 6 در اواخر اکتبر ۲۰۲۴

انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 6 در اواخر اکتبر ۲۰۲۴

در مورد زمان انتشار بلک آپس ۶، سایت The Verge گزارش داده که بازی قراره اواخر اکتبر ۲۰۲۴ منتشر بشه. به گفته اینسایدر گیمینگ، این احتمالاً یعنی بازی در ۲۵ اکتبر میاد چون ۱۸ اکتبر به عنوان اواسط اکتبر حساب می‌شه.

جزئیات بیشتری درباره نسخه امسال کال آف دیوتی در یک پخش ویژه بلک آپس ۶ دایرکت به اشتراک گذاشته می‌شه که بلافاصله بعد از نمایشگاه ایکس‌باکس مایکروسافت در ۹ ژوئن برگزار می‌شه. مایکروسافت ماه گذشته نوشته بود: “مثل برنامه دو بخشی پارسال با استارفیلد دایرکت، بلافاصله بعد از نمایشگاه ما یه بررسی عمیق از نسخه بعدی یه سری محبوب خواهیم داشت. فعلاً نمی‌تونیم زیاد توضیح بدیم، پس اسمش رو می‌ذاریم نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس به همراه [حذف شده] دایرکت. این همچنین اولین نمایشگاه ما خواهد بود که بازی‌هایی از استودیوهای اکتیویژن، بلیزارد، بتزدا و ایکس‌باکس گیم استودیوز رو نشون می‌ده، علاوه بر عناوینی از شرکای ثالث ما.”

به محض این که اطلاعات بیشتری درباره کال آف دیوتی: بلک آپس ۶ بیاد، شما رو در جریان می‌ذاریم.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×