اخباراخبار بازی ها

دلیل انتخاب سیری به عنوان کاراکتر اصلی در The Witcher 4 مشخص شد

مراسم The Game Awards 2024 با یک تریلر سینمایی پیش‌پردازش‌شده شش‌دقیقه‌ای خیره‌کننده برای The Witcher 4 شروع شد. یکی از سوالات فن‌های این فرانچایز این بود که چرا سیری شخصیت اصلی بازیه و نه گرالت. تو یه مصاحبه، تیم پشت این بازی دلیل این انتخاب رو توضیح دادن و از این تصمیم دفاع کردن. با بنچفا برای این گزارش همراه باشید.

تریلری که در Game Awards دیدیم با کارت گرافیکی جدید انویدیا (که قراره تو CES 2025 معرفی بشه) ساخته شده بود. در ابتدای این تریلر متنی نوشته شده بود مبنی بر اینکه این تریلر از قبل در محیط آنریل انجین ۵ با استفاده از یک کارت گرافیک معرفی نشده از انویدیا رندر شده. این اولین قسمت از فصل جدید ماجراهای ویچر به حساب میاد.

فهرست موضوعات مطلب

دلیل اصلی انتخاب سیری

تو این تریلر بالاخره چیزی که خیلی از طرفدارها بعد از پایان Wild Hunt حدس زده بودن، تایید شد: سیریلا، شخصیت اصلی داستان خواهد بود و جای گرالت رو می‌گیره. تیم CD Projekt RED تو مصاحبه‌ای با IGN درباره این تصمیم صحبت کرد. Cian Maher (طراح داستان و جهان ویچر) گفت:

عنوان ویچر همیشه هم به گرالت اشاره داشته هم به سیری. اگه دقیق نگاه کنیم، سیری حتی از گرالت هم تو داستان مهم‌تره.

البته سازنده‌ها چیز بیشتری درباره گرالت نگفتن، ولی به نظر نمیاد تو ویچر ۴ کاملاً غایب باشه. با این حال، سباستین کالمبا، کارگردان بازی، اضافه کرد که تازه‌کار بودن سیری به‌عنوان یه ویچر حرفه‌ای، باعث می‌شه که هنوز کدی اخلاقی برای خودش تعریف نکرده باشه. این موضوع به بازیکن‌ها آزادی بیشتری برای تصمیم‌گیری تو بازی میده. همچنین گفتن که داستان سیری در The Witcher 4 طوری نوشته شده که هیچکدوم از پایان‌های نسخه قبل رو نقض نمی‌کنه. The Witcher 3 بالای ۳۰ پایان متفاوت داشت که در اون‌ها سیری سه سرنوشت متفاوت داشت و با توجه به تصمیمات شما، یکی از اون سه سرنوشت رو انتخاب می‌کرد.

از وقتی یادمه، همیشه درباره سیری حرف می‌زدیم و اینکه چقدر لایق داشتن یه ماجراجویی شخصی راجع به خودشه. من سخت‌کوشی سیری رو دوست دارم. یه جورایی شیفته سبک زندگی خودشه. تو بعضی لحظه‌ها باید به‌جای تصمیمات حساب‌شده، با قلبت جلو بری. و این چیزی هست که من درباره سیری دوست دارم. اون بیشتر از روی احساسش، شور و اشتیاقش و غریزه‌اش عمل می‌کنه.

ما می‌خوایم به بازیکن‌ها این فرصت رو بدیم که خودشون سیری رو تعریف کنن. اون قراره کد اخلاقیش رو بر اساس اصول خودش بسازه. نحوه مواجه‌شدنش با هیولاها، نحوه انجام مأموریت‌ها و ماجراجویی‌ها، همه‌چیز به سبک خاص خودش خواهد بود. ما می‌خوایم بازیکن‌ها حس کنن که تجربه بازی رو خودشون شکل میدن.

کالمبا همچنین گفت که گیم‌پلی Cyberpunk 2077 از The Witcher 3 متنوع‌تر بوده و این چیزی هست که استودیو می‌خواد تو بازی جدید هم بهتر کنه. قبلا هم گفته بودن که قراره The Witcher 4 دنیایی بزرگ‌تر از The Witcher 3 داشته باشه.

به نظرم گیم‌پلی Cyberpunk 2077 نسبت به ویچر ۳ آزادی عمل بیشتری به بازیکن‌ها می‌داد، مخصوصاً تو ساختن کاراکتر و نحوه روبرو شدن با چالش‌ها. این یه درس بزرگ برای ویچر ۴ بود. ما می‌خوایم هم گیم‌پلی ویچر ۳ رو بهبود بدیم و هم نحوه گشت‌وگذار تو دنیای بازی رو با آزادی بیشتری ارائه کنیم.

تیم CD Projekt RED به IGN گفت که تریلر نمایش داده شده در مراسم The Game Awards 2024 بارها بازبینی شده تا مطمئن بشن هر فریم معنی خاصی برای طرفدارها داره.

فعلاً خبری از تاریخ انتشار ویچر ۴ نیست. اگه بخوایم حدس بزنیم، احتمالاً بین اواخر ۲۰۲۶ تا اوایل ۲۰۲۷ باید منتظرش باشیم، پس خودتون رو برای یه انتظار طولانی آماده کنید!

این پست براتون مفید بود؟ خوشحال می‌شیم نظرتون رو بدونیم!

روی ستاره‌ها بزنید تا به این مطلب امتیاز بدید!

میانگین امتیاز این مطلب ۱ / ۵. تعداد امتیازات ۱

نظری برای این مطلب ثبت نشده! شما اولین نفری هستید که رای می‌دید!

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا