محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Hogwarts Legacy: سیستم من می‌تونه اونو اجرا کنه؟

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy

بالاخره بازی‌ای که سال‌ها منتظرش بودیم عرضه شد؛ بازی Hogwarts Legacy. امکان نداره که طرفدار هری پاتر و دنیای زیباش باشید و دنبال این بازی نبوده باشید! این بازی چند وقتی میشه که عرضه شده و روی تمام پلتفرم‌ها قابل بازیه؛ پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، سری اس و سری ایکس و نینتندو سوییچ. اما کی حاضره روی این پلتفرم‌ها با ۳۰ فریم بازی کنه؟ ما پیسی پلیر‌ها به زیر ۶۰ فریم بر ثانیه با گرافیک چشم‌نواز راضی نیستیم! اگه شما هم مثل من پیسی گیمر هستید، بریم نگاهی به سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این بازی داشته باشیم. با بنچفا همراه باشید.

صحنه‌ای از بازی Hogwarts Legacy در حال انتخاب خاندان

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy برای تمام سیستم‌ها، حافظه SSD رو پیشنهاد میده. در رزولوشن‌های پایین شما می‌تونید بازی رو روی هارد دیسک نصب کنید، اما در رزولوشن‌های بالا به‌خاطر سنگین بودن تکسچرها، با ناپایداری گرافیک مواجه میشید. حواستون باشه که این بازی به ۸۵ گیگابایت حافظه هم احتیاج داره. همچنین این بازی تنها روی ویندوز ۶۴ بیتی اجرا میشه و ویندوز پیشنهادی، ویندوز ۱۰ و ۱۱ هست.

تصویری از محیط بازی Hogwarts Legacy در حال پرواز

حداقل سیستمی که این بازی پیشنهاد می‌کنه، پردازنده i5 6600 و یا Ryzen 5 1400 هست. برای پردازنده گرافیکی هم به GTX 960 و یا RX 470 احتیاج دارید. این سیستم به شما امکان اجرای بازی روی Low Quality در رزولوشن ۷۲۰p با ۳۰ فریم بر ثانیه رو میده.

سیستم پیشنهادی برای لذت بردن از بازی!

از اینجا وارد محدوده کیفیت خوب بازی Hogwarts Legacy میشیم! CPU پیشنهادی این بازی برای ۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰p و پروفایل High Quality، پردازنده i7 8700 و یا  Ryzen 5 3600 هست. ۱۶ گیگابایت حافظه رم برای این کیفیت کافیه و کارت گرافیک پیشنهادی، کارت ۱۰۸۰Ti و یا RX 5700XT هست. جالبه که تا همین پارسال کارت ۱۰۸۰Ti همچنان برای بهترین گرافیک ممکن کارت پیشنهادی بود اما حالا به کارتی میان‌رده تبدیل شده!

تصویری از محیط بازی Hogwarts Legacy در حال پرواز با جارو

سیستم پیشنهادی برای بهترین تجربه ممکن از Hogwarts Legacy!

این بازی برای تجربه‌ی Ultra Quality که با چشماتون در رزولوشن ۱۴۴۰p با ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کنه، ازتون سیستم نسبتا به روزی می‌خواد. پردازنده مورد نیاز بازی Hogwarts Legacy برای این کیفیت، پردازنده i7 10700K و یا Ryzen 7 5800X به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه رمه. برای کارت گرافیک هم RTX 2080Ti و RX 6800XT پیشنهاد شده. این کارت‌ها کارت‌های قدرتمندی هستن که از تکنولوژی‌های DLSS و FSR هم پشتیبانی می‌کنن و شما می‌تونید از این بازی‌ها تجربه بهتری از این هم داشته باشید.

تصویری از هاگوارتز در شب در بازی Hogwarts Legacy

و اما برای بهترین تجربه ممکن!

اگه سیستم غولی دارید و تنظیمات بالا براتون کافی نیستن، این بخش برای شماست!

برای تجربه بازی روی Ultra Quality اما با رزولوشن ۴K روی ۶۰ فریم بر ثانیه، نیاز به کارت گرافیک RTX 3090Ti و یا RX 7900XT دارید! پردازنده‌ها و رم پیشنهادی همون قبلی‌ها باقی موندن اما برای رزولوشن بالاتر به کارت قوی‌تری احتیاج دارید.

تصویری از یک اژدها در بازی Hogwarts Legacy

این تنظیمات برای بهترین کیفیت و ۶۰فریم ست شدن. ممکنه شما با همین سیستم‌ها و یا سیستمی ضعیف‌تر، همین کیفیت و یا فریم‌ریت بیشتری بگیرید. همچنین برای عملکرد بازی با DLSS و FSR، ما نیاز داریم که خودمون در تنظیمات مختلف تست کنیم و نتیجه رو به شما اعلام کنیم که فعلا ممکن نیست.

امیدوارم این مطلب به شما کمک کنه و بتونید از این بازی نهایت لذت رو ببرید. این بازی رو نصب می‌کنید یا نه؟

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×