محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخبار

اس اس دی های جدید سیگیت با تم استار وارز!

از کهکشانی خیلی خیلی دور...

سیگیت و EKWB از همکاریشون برای تولید حافظه های NVMe SSD جدید و ویژه‌ای با تم استار وارز خبر دادن. این حافظه‌ها در سه مدل مختلف، با حافظه‌های FireCuda 530 NVMe SSD در دو اندازه یک و دو ترابایت عرضه میشن.

حافظه FireCuda 530 NVMe SSD بهترین و پرسرعت‌ترین حافظه‌های شرکت سیگیته که سرعت خوندن ۷۳۰۰ مگابایت بر ثانیه رو ارائه میده. مدل یک ترابایت این حافظه، ۱۲۷۵ TBW و مدل دو ترابایت ۲۵۵۰ TBW طول عمر دارن، که باعث میشن شما تا مدت‌ها از ظاهر جذاب این حافظه‌ها لذت ببرید! تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.

حافظه‌های معرفی شده، از یک هیت‌سینک طراحی شده توسط EKWB بهره می‌برن، که از آلومینیوم آنودایز شده تولید شدن. این حافظه‌ها هرکدوم با سه سرپوش عرضه میشن که طرحی از شمشیر نوری یا لایت سیبر جدای‌ها و سیث لورد ها دارن، دو سرپوش Obi-Wan Kenobi و Luke Skywalker و یک سرپوش Darth Vader. لایت سیبر ها با دقت طراحی شدن و دقیقا طرح شمشیر شخصیت‌ها رو به تصویر می‌کشن.

این حافظه‌ها با طراحی جذابشون برای هر سیستم گیمینگی مناسبن، مخصوصا سیستم‌هایی که تم استار وارز دارن. با توجه به اینکه این حافظه‌ها کولر خودشون رو دارن و ظاهرشون هم خیلی مهمه، باید مطمئن بشید که اونو تو اسلاتی قرار میدید که به خوبی ظاهرش رو به نمایش بذاره. همچنین نورپردازی اون‌ها ثابت نیست و شما می‌تونید اونو به هر رنگی که دوست دارید تغییر بدید، مثل ساموئل ال جکسون که می‌خواست شمشیر نوریش بنفش باشه!

سیگیت قیمت رسمی و زمان و میزان محدودیت عرضه این حافظه‌ها رو اعلام نکرده، اما با توجه به اینکه مدل معمولی FireCuda 530 240 و ۴۹۰ دلار برای حافظه‌های یک و دو ترابایت قیمت خورده، این حافظه‌های شخصی سازی شده هم قیمت بالایی خواهد داشت.

نظر شما در مورد این حافظه‌ها چیه؟ از کدوم سرپوشش بیشتر قراره استفاده کنید؟!

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×