محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Star wars Jedi: Survivor + سیستم پیشنهادی بازی استار وارز

کمپانی EA به طور رسمی سیستم‌های مورد نیاز و پیشنهادی برای دنباله بازی تحسین شده star wars jedi: fallen order، یعنی بازی Star wars jedi: survivor رو منتشر کرد. تا آخر این مقاله با سیستم مورد نیاز بازی Star wars Jedi: Survivor با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Star wars Jedi: Survivor

  • CPU: Ryzen 5 1700 or core i7 7700
  • gpu: Radeon rx 580 or gtx 1070
  • memory: 8 gb

برای تجربه این بازی شما به سیستم قدرتمندی احتیاج ندارید، و به راحتی روی هر سیستمی از ۶ سال گذشته اجرا میشه.

سیستم مورد نیاز بازی Star wars Jedi: Survivor

سیستم پیشنهادی بازی Star wars Jedi: Survivor

در ادامه سیستم پیشنهادی بازی Star wars Jedi: Survivor رو می‌بینید.

  • cpu: ryzen 5 5600x or core i5 11600k
  • gpu: radeon rx 6700xt or rtx 2070
  • memory: 16 gb

سیستم پیشنهادی Star Wars Jedi: Survivor هم سیستمی معقوله و بازی‌های زیادی می‌تونن اونو با کیفیت بالا اجرا کنن، چیزی که کمتر از بازی‌های سال ۲۰۲۳ دیدیم!

اما یک چیزی هست که همه رو متعجب کرده. این بازی به ۱۵۵ گیگابایت حافظه برای نصب شدن احتیاج داره! درحالیکه بازی star wars jedi: fallen order تنها ۵۵ گیگابایت ظرفیت داشت، ۱۰۰ گیگابایت کمتر! با توجه به اینکه این بازی جهان بازه، احتمالا قراره سیاره‌های زیادی رو ببینیم که باعث حجم بازی به این میزان برسه. البته با توجه به اینکه قیمت حافظه‌های NVMe SSD پایین اومده، این حجم خیلی چشمگیر نیست و شما می‌تونید به راحتی اونو روی حافظه‌های پرسرعتتون نصب کنید. همچنین EA اجباری به استفاده از SSD برای تجربه بهتر بازی نداره، و شما می‌تونید یک هارد دیسک ارزون قیمت برای این بازی تهیه کنید. EA سیستم‌عامل پیشنهادی این بازی برای هر دو کانفیگ رو ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی اعلام کرده، که با توجه به اینکه استیم پشتیبانی از ویندوز ۷ رو پایان داد، طبیعیه.

جمع‌بندی سیستم مورد نیاز بازی Star wars Jedi: Survivor

در این مقاله به سیستم مورد نیاز بازی Star wars Jedi: Survivor این بازی قراره ۲۸ آوریل برای پلتفرم‌های پیسی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه بشه، البته اگه دوباره تاخیر نخوره. شما می‌تونید مدل استاندارد این بازی رو با قیمت ۷۰ دلار یا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن و یا مدل Deluxe edition رو با قیمت ۹۰ دلار یا ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومن از استیم پیش‌خرید کنید.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×