بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sid Meier’s Civilization VI + سیستم پیشنهادی

بازی Civilization VI یا سیویلیزیشن ۶ جدیدترین بازی از این سری جذابه، که در سال ۲۰۱۶ روی سه پلتفرم Windows، Mac و linux برای پیسی عرضه شده. این بازی نمرات و نقدهای خیلی مثبتی داره و در متاکریتیک نمره ۸۸ رو از آن خودش کرده. امروز می‌خوایم ببینیم سیستم پیشنهادی این بازی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI چیه؟ تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI

  • CPU: Intel core i3 2.5 Ghz or AMD Phenom || 2.6 Ghz or higher
  • Memory: 4 GB
  • GPU: 1 GB AMD 5570 or nvidia 450 or Intel Integrated Graphics 530

این بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه شده، و با توجه به اینکه جلوه‌های گرافیکی خاصی نداره و نیاز به توان بالایی نداره، سیستم‌های زیادی حتی با گرافیک آنبرد می‌تونن اونو اجرا کنن.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI

سیستم پیشنهادی برای بازی Civilization VI:

  • CPU: Intel 4th gen core i5 2.5 Ghz or AMD FX8350 4.0 Ghz
  • Memory: 8 GB
  • GPU: ۲ GB AMD 7970 or nvidia 770

جمع‌بندی

در این مقاله به حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI پرداختیم. این بازی روی ویندوزهای ۶۴ بیتی ۷، ۸ و ۸.۱، ۱۰ و ۱۱ اجرا میشه و به DirectX 11 احتیاج داره. البته استیم گفته که پشتیبانی از ویندوزهای ۷ و ۸ از ژانویه سال دیگه قطع میشه، و احتمالا فکر خوبیه که دیگه از نسخه‌ای از ویندوز که آپدیت امنیتی دریافت نمی‌کنه استفاده نکنید! این بازی روی اپیک گیمز هم موجوده و حتی یک بار روی این فروشگاه رایگان شد! همچنین بازی حداقل به ۱۷ گیگابایت حافظه و ۲۳ گیگابایت حافظه در سیستم پیشنهادی نیاز داره. تفاوت حجم بازی برای دو کانفیک سیستم مشخص نیست اما می‌تونه به دلیل فشرده سازی متفاوت شیدرها و کش متفاوت بازی برای سیستم‌های بالارده و پایین‌رده باشه. تفاوتی هم در نصب بازی روی SSD و یا هارد دیسک وجود نداره، و تنها روی سرعت لود بازی تاثیر می‌ذاره.

این پست براتون مفید بود؟ خوشحال می‌شیم نظرتون رو بدونیم!

روی ستاره‌ها بزنید تا به این مطلب امتیاز بدید!

میانگین امتیاز این مطلب ۵ / ۵. تعداد امتیازات ۱

نظری برای این مطلب ثبت نشده! شما اولین نفری هستید که رای می‌دید!

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×