محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Sid Meier’s Civilization VI + سیستم پیشنهادی

بازی Civilization VI یا سیویلیزیشن ۶ جدیدترین بازی از این سری جذابه، که در سال ۲۰۱۶ روی سه پلتفرم Windows، Mac و linux برای پیسی عرضه شده. این بازی نمرات و نقدهای خیلی مثبتی داره و در متاکریتیک نمره ۸۸ رو از آن خودش کرده. امروز می‌خوایم ببینیم سیستم پیشنهادی این بازی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI چیه؟ تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI

  • CPU: Intel core i3 2.5 Ghz or AMD Phenom || 2.6 Ghz or higher
  • Memory: 4 GB
  • GPU: 1 GB AMD 5570 or nvidia 450 or Intel Integrated Graphics 530

این بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه شده، و با توجه به اینکه جلوه‌های گرافیکی خاصی نداره و نیاز به توان بالایی نداره، سیستم‌های زیادی حتی با گرافیک آنبرد می‌تونن اونو اجرا کنن.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI

سیستم پیشنهادی برای بازی Civilization VI:

  • CPU: Intel 4th gen core i5 2.5 Ghz or AMD FX8350 4.0 Ghz
  • Memory: 8 GB
  • GPU: ۲ GB AMD 7970 or nvidia 770

جمع‌بندی

در این مقاله به حداقل سیستم مورد نیاز بازی Civilization VI پرداختیم. این بازی روی ویندوزهای ۶۴ بیتی ۷، ۸ و ۸.۱، ۱۰ و ۱۱ اجرا میشه و به DirectX 11 احتیاج داره. البته استیم گفته که پشتیبانی از ویندوزهای ۷ و ۸ از ژانویه سال دیگه قطع میشه، و احتمالا فکر خوبیه که دیگه از نسخه‌ای از ویندوز که آپدیت امنیتی دریافت نمی‌کنه استفاده نکنید! این بازی روی اپیک گیمز هم موجوده و حتی یک بار روی این فروشگاه رایگان شد! همچنین بازی حداقل به ۱۷ گیگابایت حافظه و ۲۳ گیگابایت حافظه در سیستم پیشنهادی نیاز داره. تفاوت حجم بازی برای دو کانفیک سیستم مشخص نیست اما می‌تونه به دلیل فشرده سازی متفاوت شیدرها و کش متفاوت بازی برای سیستم‌های بالارده و پایین‌رده باشه. تفاوتی هم در نصب بازی روی SSD و یا هارد دیسک وجود نداره، و تنها روی سرعت لود بازی تاثیر می‌ذاره.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×