محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

مدل‌های کارت گرافیک سری RTX 40 با گیفت کارت‌های ۱۰۰ دلاری استیم فروخته می‌شوند

فروشگاه MicroCenter قصد داره به همه افرادی که کارت گرافیک Nvidia RTX 40 دارن، کارت هدیه ۱۰۰ دلاری «استیم» هدیه بده. دلیل این کار، تلاش فروشندگان آمریکایی در جهت فروش این کارت گرافیک‌هاست. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.

بعضی بازیکنان درباره اختلاف قیمت بین کارت گرافیک RTX 40 و RTX 4070i که ۲۰۰ دلاره، سوال داشتن. اما امروز شرکت Nvidia و شرکای تجاریشان گفتن که از عدم علاقه کاربران به خرید RTX 40 شگفت‌زده شدن. حتی با توجه به قیمت پایین‌تر، کاربران ترغیب به خرید این محصول نشدن. از زمان عرضه RTX 4070 در هفته دوم، به نظر می‌رسه که مشکلی درباره انتشار این محصول وجود نداره، اما فروش کارت گرافیک این مدل خیلی توی بازار خوب نبوده.

بنابراین، فروشگاه MicroCenter تصمیم گرفته که با اهدای کارت هدیه ۱۰۰ دلاری «استیم»، افراد رو به خرید RTX 40 ترغیب کنه. البته این کارت هدیه به معنی تخفیف نیست و بعضی پلتفرم‌ها ممکنه این کارت‌ها رو با پول نقد معاوضه کنن. درواقع اگر پلتفرم‌ها ۱۵ درصد تخفیف روی قیمت بدن، خریداران می‌تونن یک تخفیف ۸۵ درصدی داشته باشن.

مدل‌های کارت گرافیک سری RTX 40 با گیفت کارت‌های 100 دلاری استیم فروخته می‌شوند

فروشندگان کارت گرافیک RTX با کاهش قیمت به دنبال تخلیه انبار محصولات خود هستند

کسایی که علاقه به بازی‌های روی کامپیوتر دارن، می‌دونن که اخیراً قیمت کارت گرافیک RTX 40 چقدر بالا رفته. اما خبرهاش چیز دیگه‌ای رو نشون میده! بعضی از فروشندگان این کارت‌های گرون‌قیمت رو با قیمت پایین‌تر از حداقل تصویب‌شده می‌فروشن. به نظر میاد که می‌خوان سریع‌تر انبارشون رو خالی کنن. ولی با این حال، کارشون خیلی خوب پیش نمیره. یه چیز دیگه هم که می‌شنویم اینه که در کشورهای آسیایی و اروپایی، فروش کارت‌های گرافیکی شرکت «انویدیا» بهتر از آمریکاست.

اخیراً فروشنده‌ها سعی دارن قیمت کارت گرافیک RTX 40 رو کاهش بدن و به جای دادن گیفت کارت، به خریداران پول تخفیف بدن. اگر همچین کاری انجام بشه، قیمت‌ها حتماً پایین‌تر هم میاد. وگرنه خود فروشنده‌ها باید قبل از سود سازنده، حاشیه سود خودشون رو کاهش بدن.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×