محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی مورتال کمبت (Mortal Kombat 1) برای PC + سیستم پیشنهادی

بعد از شایعات زیاد، شرکت بازی‌سازی «برادران وارنر» (Warner Bros Games) و استودیو NetherRealm با انتشار یک تریلر از بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کردن. این بازی مبارزه‌ای در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه می‌شن. همچنین، مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی مورتال کمبت در پلتفرم Steam منتشر شده. تا آخر این مطلب با معرفی سیستم مورد نیاز بازی مورتال کمبت با بنچفا همراه باشید.


با توجه به مشخصات اعلام شده، کاربران PC برای نصب بازی Mortal Kombat 1 باید حداقل ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی در دسترس داشته باشن. به نظر می‌رسه که کاربرا نیازی به سخت‌افزار قدرتمند برای اجرای این بازی ندارن. در مقایسه با مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Street Fighter 6، مشخص شده که شرکت «کپکام» برای اجرای بازی خود نیاز به حداقل ۱۶ گیگابایت حافظه رم داره، در حالی که کاربران PC برای اجرای بازی مورتال کمبت تنها به ۸ گیگابایت حافظه رم نیاز داره.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی مورتال کمبت برای PC

توی بازی MK1 شخصیت‌های آیکونیک سری بازی که تا به حال دیده نشده بودن، به‌صورت بازسازی شده حضور دارن. استودیو NetherRealm میگه داستان بازی Mortal Kombat 1 یه روایت سینمایی کامل با نبردهای کلاسیک و پیچیدگی‌های غیرمنتظره داره. توی این بازی با سرنخ‌های بسیاری از شخصیت‌های افسانه‌ای سری مثل «اسکورپین»، «ساب-زیرو»، «ریدن»، »کونگ لاو»، «کیتانا»، «میلنا»، «شانگ سونگ» و «جانی کیج» روبرو می‌شید.
بازی Mortal Kombat 1 برای اولین بار حالت جدید Kameo Fighters رو معرفی می‌کنه. توی این حالت، بازیکنان با لیست ویژه‌ای از شخصیت‌ها روبرو می‌شن که می‌تونن در نبردها به شما کمک کنن و تجربه‌ی گیم‌پلی بیشتری رو براتون فراهم کنن. نسخه PC بازی مورتال کمبت توسط استودیو QLOC توسعه داده می‌شه. می‌تونید مشخصات کامل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Mortal Kombat 1 رو در جدول زیر ببینید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی مورتال کمبت برای PC

Windows 10/11 64-bitسیستم عامل
 Intel® Core™ i5-8400 | AMD Ryzen™ ۵ ۳۶۰۰xپردازنده
۸GBرم
Nvidia GeForce® GTX 1080 Ti یا AMD Radeon™ RX 5700 XT or Intel® Arc™ A770کارت گرافیک
Version 12دایرکت‌اکس
۱۰۰ GB available spaceفضای مورد نیاز

سیستم پیشنهادی بازی مورتال کمبت

Windows 10/11 64-bitسیستم عامل
Intel® Core™ i5-6600 | AMD Ryzen™ ۳ ۳۱۰۰ or Ryzen™ ۵ ۲۶۰پردازنده
۸GBرم
Nvidia GeForce® GTX 980 یا AMD Radeon™ RX 470 or Intel® Arc™ A750کارت گرافیک
Version 12دایرکت‌اکس
۱۰۰ GB available spaceفضای مورد نیاز

در این مطلب با سیستم مورد نیاز بازی مورتال کمبت آشنا شدید. آیا سیستم شما در حال حاضر جوابگوی این بازی هست یا نیاز به ارتقا دارید؟

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×