محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

دیپ کول از خنک‌کننده پردازنده Assassin IV و Assassin IV WH رونمایی کرد

دیپ کول با کولرهای جدیدی به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۳ اومده. دو مدل از این خنک کننده‌های پردازنده به اسم Assassin IV و Assassin IV WH هستن. این دو کولر با ظاهر مکعبی شکل به سیستمتون حس و حال صنعتی میدن.

خنک کننده‌های پردازنده DeepCool هم با طراحی جدید به Computex ۲۰۲۳ راه پیدا کردن. این کولرها شامل سری Assassin IV و Assassin IV WH هستن که در رنگ سفید تولید شدن و ظاهر اون‌ها مکعبی شکله. همچنین کولر پردازنده AN600 و چند مدل در سری AK هم در این رویداد مهم کامپیوتر رونمایی شد. با بنچفا همراه باشید.

خنک کننده پردازنده دیپ کول Assassin IV و Assassin IV WH

خنک کننده پردازنده دیپ کول Assassin IV و Assassin IV WH

کولر Assassin IV و Assassin IV WH، طراحی صنعتی دارن و دارای هفت تا لوله حرارتی و فن‌های ۱۲۰ و ۱۴۰ میلی‌متری هستن. طراحی این کولر پردازنده باعث شده که خنک کنندگیش با بعضی از کولرهای آبی میان‌رده (تا ۲۰۰ وات) قابل مقایسه باشه.

خنک کننده پردازنده AN600 دیپ کول

خنک کننده پردازنده AN600 دیپ کول

به جز خنک کننده‌های سری Assassin IV که ظاهر زیبایی هم دارن، یک مدل ارزون‌تر هم به اسم خنک‌کننده پردازنده AN600 معرفی شده. این کولر از لوله‌های حرارتی C شکل با ارتفاع ۴۰ میلی‌متر استفاده می‌کنه و با فن ۱۲۰ میلی‌متری خودش می‌تونه بخشی از هوا رو به VRM و ماژول‌های حافظه منتقل کنه.

خنک کننده سری AK دیپ کول

خنک کننده سری AK دیپ کول

علاوه بر مدل‌های گفته شده، DeepCool هشت مدل مختلف از کولرهای پردازنده‌ی دیجیتال سری AK رو هم در کامپیوتکس ۲۰۲۳ معرفی کرده. این کولرهای دیجیتال سری AK دارای یه نمایشگر هفت قسمتی هستن که دمای پردازنده رو به کاربر نشون می‌ده. به همین دلیل به اون‌ها سری دیجیتال گفته میشه.

خنک کننده LT820 AIO دیپ کول

همونطور که در بررسی کولر LT720 دیدیم، کولرهای AIO شرکت دیپ کول عملکرد خیلی خوبی دارن. کولر LT820 مدل جدید این کولره، که از یه رادیاتور ۴۲۰ میلی‌متری با همون پمپ نسل ۴ این شرکت بهره می‌بره، همچنین از فن‌های جدیدتر FT14 این شرکت استفاده می‌کنه. با توجه به اینکه چیز زیادی عوض نشده، این کولر با توجه به زیاد شدن سطح رادیاتور، تنها کمی بهتر عمل می‌کنه و همچنین نویز کمتری تولید می‌کنه. دیپ کول قیمت و زمان عرضه این کولر رو اعلام نکرده، اما احتمالا به زودی شاهد اون در بازار خواهیم بود.

همونطور که می‌دونید کولرهای خنک کننده دیپ کول در ایران هم محبوبیت زیادی دارن. در حال حاضر منتظریم تا این خنک کننده‌ها به دستمون برسه تا هرچه زودتر بررسی اون‌ها رو منتشر کنیم. شما می‌تونید بررسی خنک‌کننده‌های دیپ کول رو در بنچفا بخونید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×