محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هابازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage لو رفت!

در شهریور سال ۱۴۰۱ یوبیسافت از جدیدترین نسخه سری محبوب Assassin’s Creed با نام Mirage رونمایی کرد. این بازی در ابتدا قرار بود یک DLC کوتاه برای بازی Assassin’s Creed Valhalla باشه، اما چون زیادی طولانی بوده، یوبیسافت تصمیم گرفته اونو به عنوان یه بازی جدا و جدید عرضه کنه. به خاطر همین، قراره شباهت‌های زیادی بین این دو بازی ببینید. با بنچفا همراه باشید تا نگاهی به سیستم پیشنهادی Assassin’s Creed Mirage داشته باشیم.


مشاوره اختصاصی بنچفا

اگر برای خرید قطعات کامپیوتر یا سیستمتون کمک لازم دارید، تیم بنچفا می‌تونه به‌صورت اختصاصی متناسب با کاربری و نیاز شما، یک کانفیگ حرفه‌ای آماده کنه که تک‌تک قطعاتش با توجه به سلیقه و نیاز شما انتخاب شدن. همچنین تو خرید قطعات هم می‌تونه کمکتون کنه تا بهترین قطعات رو با پایین‌ترین قیمت از بازار تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر، وارد صفحه «مشاوره حرفه‌ای خرید قطعات کامپیوتر با بنچفا» بشید. 👌😎❤️


بررسی بازی Assassin’s Creed Mirage رو در بنچفا بخونید.


حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Assassin’s Creed Mirage

AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-4590CPU
۸GBRAM
AMD Radeon R9 380 or NVIDIA GeForce GTX 960 or betterGPU
۲GBVRAM

پردازنده Core i5 4590 اینتل، سال ۲۰۱۴ معرفی و عرضه شده و کارت گرافیک GTX 960 هم برای همون ساله. یه سیستم پایین‌رده امروزی با i3 11100 و RX 6600 XT می‌تونه به راحتی از این سیستم عملکرد بهتری بده. فکر نمی‌کنم شما بتونید این بازی رو با حداقل سیستم پیشنهادی یوبیسافت با گرافیک خیلی خوبی بازی کنید، اما اینکه سیستمی از ۹ سال پیش می‌تونه به شما تجربه قابل بازی از یه عنوان امروزی رو بده، خیلی خوبه.


سیستم پیشنهادی برای بازی Assassin’s Creed Mirage

AMD Ryzen 7 1700 / Intel Core i7-6700CPU
۸GBRAM
AMD Vega 64 – 8GB / GeForce GTX 1080- 8GBGPU
۸GBVRAM

برای تجربه خوب از بازی Assassin’s Creed Mirage نیاز به پردازنده قدرتمند و حجم رم بالا ندارید، اما به حافظه گرافیکی زیادی احتیاج دارید، ۸ گیگابایت! از کارت گرافیک های سری GTX 10 انویدیا، فقط سه کارت گرافیک GTX 1070، ۱۰۸۰ و ۱۰۸۰ Ti توانایی اجرای این بازی رو دارن. مدل ۶ گیگابایتی RTX 2060 هم حافظه کافی برای اجرای اون نداره.


برای اجرای این بازی، به ۵۰-۶۰ گیگابایت حافظه احتیاج دارید. با توجه به اینکه این بازی برای اجرا به حافظه VRAM زیادی احتیاج داره، احتمالا تکسچرهای این بازی سنگینن و برای رزولوشن‌های ۱۴۴۰p و ۴K به حافظه SSD احتیاج خواهید داشت. همچنین این بازی برای اجرا مدل ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز ۱۰ و ۱۱ رو پیشنهاد داده؛ برای استفاده از نهایت قدرت قطعات جدید، شما به هر حال مجبور به استفاده از ویندوز ۱۰ و ۱۱ هستید، پس اتفاق عجیبی نیست.

یوبیسافت گفته که Assassin’s Creed Mirage با استفاده از همون موتور بازیسازی که برای Assassin’s Creed Valhalla استفاده شد ساخته شده، و به خاطر همین این دو بازی شباهت‌های زیادی به هم دارن. نکته ناامیدکننده، اینه که Assassin’s Creed Valhalla از تکنولوژی ری تریسینگ بهره نمی‌برد، و این به این معنیه که احتمالا در Assassin’s Creed Mirage هم شاهد این تکنولوژی نخواهیم بود. با توجه به نورپردازی جذاب و محیط زیبای بغداد در تریلر گیمپلی این بازی، واقعا حیفه که شاهد نورپردازی‌های بهتری نباشیم.

در آپسکیلینگ هم Assassin’s Creed Valhalla تنها از تکنولوژی FSR 1.0 بهره می‌بره، و خبری از DLSS در این بازی نیست. ممکنه که در Assassin’s Creed Mirage شاهد DLSS و Frame Generation باشیم، اما هیچ چیز قطعی نیست.

حداقل سیستم پیشنهادی برای بازی Assassin’s Creed Mirage

سیستم‌های پیشنهادی و حداقل سیستم مورد نیاز بازی‌ها، به دلیل اینکه گاهی قطعات قدیمی رو معرفی می‌کنن، ممکنه شما رو گیج کنن و گاهی شما رو در انتخاب قطعات جدید برای سیستمتون گمراه کنن. برای همین، ما در این بخش قطعات به روزی که در بازار ایران موجود هستن رو به شما معرفی می‌کنیم. این‌طوری، شما می‌تونید راحت‌تر بفهمید که این بازی روی سیستمتون اجرا میشه یا نه. همچنین به شما در انتخاب قطعات راهنمایی می‌کنن. با ما همراه باشید.

سیستم به روز پیشنهادی برای بازی Assassin’s Creed Mirage

  • پردازنده: Intel Core i5 12400F
پردازنده Core i5 12400 اینتل

پردازنده میان‌رده نسل ۱۲ اینتل. همونطور که در بررسی ۱۲۴۰۰ دیدیم، این پردازنده عملکرد خیلی خوبی به نسبت قیمتش داره، و در عناوین جدید کم نمیاره. با توجه به اینکه بازی Assassin’s Creed بیشتر روی عملکرد گرافیکی حساسه، این پردازنده با ۶ هسته و ۱۲ ترد انتخاب خیلی خوبی به حساب میاد. این پردازنده مصرف پایینی هم داره، و به همین دلیل نیازی به کولر قدرتمندی ندارید و حتی کولر استوک اینتل هم برای اون کافیه. شما می‌تونید با هزینه بیشتر پردازنده ۱۳۴۰۰ رو خریداری کنید، اما پیشرفت بیشتری نسبت به مدل قبلی نداره و همچنین مادربردهای مناسبت ۱۲۴۰۰ ارزون‌ترن. قیمت رم هم در چند وقت گذشته به پایین‌ترین حد خودش رسیده، و شما با هزینه کمی می‌تونید ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4 تهیه کنید، که برای این پردازنده و بازی‌های فعلی کافیه.

  • کارت گرافیک: AMD Radeon RX 6600 XT

این کارت گرافیک اقتصادی شرکت AMD‍ه، که قیمت خیلی پایینی داره و به نسبت اون، عملکرد خیلی خوبی در اختیار شما می‌ذاره. این کارت ۸ گیگابایت حافظه داره، که برای تجربه بازی Assassin’s Creed Mirage کافیه. البته این کارت مناسب رزولوشن ۱۰۸۰p‍ه و برای رزولوشن‌های بالاتر عملکرد خوبی نداره، و بهتره اگه به دنبال رزولوشن بالاتری هستید، به دنبال کارت‌هایی مثل RX 6700 XT و یا RTX 3060 باشید.

برای حافظه‌ها و کیس و پاور، انتخاب‌های زیادی وجود داره، که صحبت درباره اون‌ها در این مقاله نمی‌گنجه. انتخاب اون‌ها رو به پای خودتون می‌ذارم، فقط حواستون باشه بیش از حد روی اون‌ها خرج نکنید، و همچنین محصولات بی کیفیت نخرید.

محسن خدابخش

.Hello there من محسنم، با کلی علاقه که هیچ ربطی به هم ندارن. علاقه‌ام به گیم از 5 سالگی شروع شد و بیشتر فهمیدن درباره اینکه چطوری بازی‌ها اجرا میشن باعث شد به دنیای سخت افزار کامپیوتر وارد بشم. عاشق فیلم و سریال (مخصوصا استار وارز) هستم و تا الان زمان زیادی از زندگیم رو پای League of Legends هدر دادم.

‫۲ نظر

    1. قطعا چیپ پردازنده گرافیکی مهمه! ما درباره Rx580 صحبت نکردیم اینجا، ولی همین RX580 با چیپ ضعیفش در بازی های جدید که VRAM زیادی می‌خوان، می‌تونه از کارت‌های با چیپ قویتر ولی VRAM چهار یا شش گیگ بهتر عمل کنه.
      اما در هر صورت ما کارت RX6600XT رو پیشنهاد کردیم که با پردازنده گرافیکی Navi 23 XT و ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 می‌تونه از پس این بازی بر بیاد.
      تمام مقالاتی که در بنچفا می‌نویسیم حاصل سال‌ها تجربه، کار و مطالعه‌ست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×