محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباربازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی Alan Wake 2 مشخص شد + سیستم پیشنهادی الن ویک ۲

از زمانی که بازی اول الن ویک منتشر شد، بیشتر از ۱۲ سال گذشته. این بازی که جزو بازی‌های پرطرفدار زمان خودش بود بیشتر از ده ساله که طرفدارانش رو منتشر نگه داشته. حالا این بازی قراره شهریور ماه امسال پس از یک غیبت طولانی منتشر بشه. توی این مطلب قصد داریم به سیستم پیش‌ نیاز بازی Alan Wake 2 بپردازیم و در ادامه هم یک سیستم پیشنهادی برای این بازی معرفی کنیم. 

با تشکر از بازی قبلی الن ویک و تریلر تازه‌ای که برای الن ویک ۲ منتشر شده، خیلی چیزها رو درباره بازی می‌دونیم. 

اما قبل از اینکه به جزئیات بازی بپردازیم، باید بدونید که قرار بود این بازی در اکتبر ۲۰۲۲ عرضه بشه، اما الان تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده و حالا پس از یک سال تاخیر از زمان مشخص شده، در شهریور امسال این بازی به طور رسمی در دسترس قرار می‌گیره.

بازی Alan Wake 2 برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر میشه. اگه یکی از این پلتفرم‌ها رو داشته باشید می‌تونید این بازی رو روی اون اجرا کنید.

آپدیت: کارت گرافیک‌های سری ۴۰ انویدیا با بازی Alan Wake 2 به صورت باندل عرضه می‌شن. (به مدت یک ماه)


مشاوره اختصاصی بنچفا

اگر برای خرید یا ارتقای قطعات کامپیوتر یا سیستمتون کمک لازم دارید، تیم بنچفا می‌تونه به‌صورت اختصاصی متناسب با کاربری و نیاز شما، یک کانفیگ حرفه‌ای آماده کنه که تک‌تک قطعاتش با توجه به سلیقه و نیاز شما انتخاب شدن. همچنین تو خرید قطعات هم می‌تونه کمکتون کنه تا بهترین قطعات رو با پایین‌ترین قیمت از بازار تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر، وارد صفحه «مشاوره حرفه‌ای خرید قطعات کامپیوتر با بنچفا» بشید. 👌😎❤️


از بازی Alan Wake 2 چی می‌دونیم؟

جمله شعار بازی که میگه «هیولاها چهره‌های مختلفی دارن»، بهمون ایده‌ای از اتفاقاتی که در بازی قراره شاهدش باشیم می‌ده و اگه نسخه یک رو بازی کرده باشید، می‌دونید که الن ویک هنوز در یک جای تاریک و وحشتناک گیر کرده که از نوع کابوس نیست.

توی تریلر بازی الن ویک ۲، می‌بینیم که آقای اسکرچ (نمونه‌ی مشابه الن ویک) با دندون‌هایی پر از خون، چهره‌ی الن ویک رو داره. همچنین می‌تونیم صحنه‌هایی از شهر نیویورک تا برایت فالز رو ببینیم، که نشون می‌ده احتمالاً این مناطق توی بازی حضور دارن.

ما نمیدونیم که بازی Alan Wake 2 به اندازه نسخه اول ترسناک هست و قراره چه مسیری رو طی کنه با این حال بی‌صبرانه منتظر انتشار اون هستیم تا بتونیم ساعت‌ها با این کاراکتر به یاد موندنی زندگی کنیم.

یک چیزی که با قطعیت می‌دونیم اینه که بازی پر از اکشن و ماجراجویی خواهد بود؛ چون در کل این بازی یه بازی survival محسوب میشه که عناصری از ترس روانی هم داره.

حالا اگه دوست داشته باشید این بازی رو روی PC تجربه کنید باید بدونید که سیستم پیش نیاز بازی Alan Wake 2 چیه و کامپیوتر شما آماده‌س که بدون هیچ مشکلی این بازی رو اجرا کنه یا نه.

سیستم مورد نیاز بازی Alan Wake 2 (حداقل)

بیاین یه نگاهی به سیستم پیش نیاز بازی الن ویک ۲ بندازیم. البته باید بدونید که این لیست فقط برای اجرای بازی کافیه ولی گزینه ایدئالی نیست و درواقع حداقل سیستمیه که این بازی رو اجرا می‌کنه. 

پردازندهRyzen 5 2600x یا Core i5 8600
کارت گرافیکAMD RX 5700 یا Nvidia GTX 1070
رم۱۶ گیگابایت

این سیستم پیشن نیاز و در واقع حداقل سیستم برای اجرای بازی الون ویک دو محسوب میشه اما در ادامه یک سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی بهتر هم معرفی می‌کنیم.

سیستم پیشنهادی برای بازی Alan Wake 2

اما اگه می‌خواید تجربه‌ بازی بی‌نقص و عالی‌تری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم که از سیستم قوی‌تری استفاده کنید. 

پردازندهRyzen 5 5600X یا Core i5 12400
کارت گرافیکRadeon RX 6700 XT یا Geforce RTX 2070 یا Geforce RTX 3060
رم۱۶ گیگابایت

برای بازی در رزولوشن‌های بالا مثل ۱۴۴۰p کارت گرافیک  AMD Radeon RX 6700 XT هم می‌تونه گزینه خوبی باشه.

برای این بازی با کیفیت و رزولوشن خوب شما حداقل به ۸ گیگ حافظه ویدئویی نیاز دارید اما اگه قصد اجرای بازی رو با رزولوشن های بالاتر رو داشته باشید می‌تونید از کارت گرافیک‌های قوی‌تر با حافظه ویدئویی بیشتر مثل همون کارت گرافیک RTX 3060 پیشنهاد شده استفاده کنید. 

ما قبلا مادربردهای مناسب پردازنده i5 12400 رو معرفی کردیم، حالا نوبت شماست که کیس و پاور رو انتخاب کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۴ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×