محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هااخبار سخت افزار

عرضه باندل سری ۴۰ کارت گرافیک‌های انویدیا با بازی Alan Wake 2

Alan Wake 2، یک بازی ویدیویی مورد انتظار، دنباله‌ای برای نسخه اول این بازی به شما میره که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد. این بازی که توسط Remedy Entertainment توسعه پیدا کرده و توسط Epic Games منتشر شده، قراره در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ با قرار گرفتن روی پلتفرم های PC ،PlayStation 5 و Xbox Series X|S وارد دنیای بازی‌ها بشه. تا آخر این با باندل کارت گرافیک سری ۴۰ با بازی Alan Wake 2 همراه بنچفا باشید.

تریلر بازی الن ویک ۲ (Alan Wake 2)

قابل ذکره که بازی Alan Wake 2 از فناوری NVIDIA از جمله DLSS 3.5 و Reflex پشتیبانی می‌کنه. این پیشرفت‌ها مهمی در فهرست کوتاه بازی‌هایی سازگار با DLSS 3.5 محسوب میشه. نکته مهم اینه که NVIDIA با Remedy همکاری کرده تا نسخه‌های رایگان بازی رو به مشتریانی که کارت‌ گرافیک‌های واجد شرایط سری GeForce RTX 40 رو خریداری می‌کنن، ارائه بده.

عرضه باندل سری 40 کارت گرافیک‌های انویدیا با بازی Alan Wake 2

باندل کارت گرافیک سری ۴۰ با بازی Alan Wake 2

علاقه‌مندان به خرید کارت گرافیک گیمینگ و رندرینگ می‌تونن با خرید کارت گرافیک‌‌های RTX 4070، ۴۰۷۰ Ti، ۴۰۸۰ و ۴۰۹۰ یا یه سیستم دسکتاپ آماده، از این باندل بهره‌مند بش. علاوه بر این، لپ‌تاپ‌هایی که دارای پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ GeForce RTX 4090، GPU لپ‌تاپ RTX 4080 یا GPU لپ‌تاپ RTX 4070 هستن هم واجد شرایط دریافت بازی الن ویک ۲ می‌شن. این باندل کارت گرافیک سری ۴۰ با بازی Alan Wake 2 قراره تا ۱۷ نوامبر ادامه داشته باشه و در این تاریخ به پایان برسه.
در نظر داشته باشید که فقط یک سری از فروشگاه‌های منتخب در این جشنواره تبلیغاتی شرکت خواهند کرد. بنابراین، توصیه می‌شه قبل از خرید، لیست شرکای شرکت‌کننده رو بررسی کنید. پردازنده‌های گرافیکی، رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌های واجد شرایط رو میشه در فروشگاه‌های مختلف در سراسر جهان پیدا کرد.

پس از خرید کارت گرافیک باندل شده با بازی Alan Wake 2، دستورالعمل های دقیقی رو از طریق ایمیل در مورد نحوه بازخرید بسته دریافت خواهید کرد. پس از چند مرحله ساده بعد بازی Alan Wake 2 به حساب Epic Games Store اضافه میشه. :)

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×