محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم پیش نیاز بازی FIFA 2023 و معرفی کانفیگ پیشنهادی برای FPS بیشتر

بازی FIFA 2023  جدیدترین سری از بازی‌های فیفاست. اگه از علاقه‌مندان به فوتبال باشید  بدون شک دوست دارید که ویدئو گیم اون رو هم بازی کنید. FIFA 2023  بهترین گزینه‌ست چون یک شبیه‌ساز فوق‌العاده از فوتبال واقعیه. ما توی این مطلب از بنچفا قصد داریم به سیستم پیش نیاز بازی FIFA 2023 بپردازیم و در ادامه سیستم پیشنهادی برای بازی در رزولوشن‌های مختلف رو معرفی کنیم. 


سیستم پیش نیاز برای بازی  FIFA 23 

برای اجرای بازی FIFA 23، نیاز به حداقل یک پردازنده Intel Core i5 6600k، یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti و همچنین فضای ۱۰۰ گیگابایتی برای دانلود FIFA 23 دارید.

چیز خوبی که درباره سیستم پیش نیاز بازی FIFA 23 برای کامپیوتر وجود داره اینه که که تفاوت چندانی بین سیستم حداقل و پیشنهادی وجود نداره. اگر بتونید بازی رو اجرا کنید، احتمالاً می‌تونید بدون مشکل بازی کنید.

اگر قصد داشته باشید بازی FIFA 23 رو با حداقل سخت افزار و درواقع همون سیستم پیش نیاز اجرا کنید، کامپیوتر شما باید دارای یک پردازنده Intel Core i5 6600k یا AMD Ryzen 5 1600 با ۸ گیگابایت رم و یا یک کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 Ti یا AMD Radeon RX 570 باشه تا بتونه بازی رو به خوبی پشتیبانی کنه.

پردازندهIntel Core i5-6600K
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
رم ۸ گیگابایت
سیستم پیش نیاز برای بازی  FIFA 23 

مشاوره اختصاصی بنچفا

اگر برای خرید قطعات کامپیوتر یا سیستمتون کمک لازم دارید، تیم بنچفا می‌تونه به‌صورت اختصاصی متناسب با کاربری و نیاز شما، یک کانفیگ حرفه‌ای آماده کنه که تک‌تک قطعاتش با توجه به سلیقه و نیاز شما انتخاب شدن. همچنین تو خرید قطعات هم می‌تونه کمکتون کنه تا بهترین قطعات رو با پایین‌ترین قیمت از بازار تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر، وارد صفحه «مشاوره حرفه‌ای خرید قطعات کامپیوتر با بنچفا» بشید. 👌😎❤️


سیستم پیشنهادی برای بازی  FIFA 23 

اما سیستم پیشنهادی برای بازی FIFA 23 چیه؟ برای اجرای این بازی فقط نیاز به یک پردازنده Intel Core i7 6700 یا AMD Ryzen 7 2700X و ۱۲ گیگابایت رم و یک کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1660 یا AMD Radeon RX 5600 XT دارید. به طور کلی، بدون توجه به اینکه کامپیوتر شما چه تجهیزاتی داره، باید ۱۰۰ گیگابایت فضا در هارد دیسک یا SSD خود داشته باشید تا جا برای FIFA 23 باز باشه و بتونید اون رو نصب کنید. چیزی که مشخصه اینه که شما برای بازی FIFA 2023 نیاز به سخت افزار قوی‌تری نسبت به نسخه قبلی دارید. 

پردازنده Intel Core i7-6700 or Ryzen 7 2700X
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1660
رم ۱۲ گیگابایت

در ادامه می‌تونید راهنمای خرید انواع SSD رو بخونید. 

درباره بازی FIFA 23 و جام جهانی

در نسخه نهایی لایسنس FIFA، بازی FIFA 23 بدون شک محبوب‌ترین بازی فوتبالی دنیاست.  البته EA تغییرات کوچکی رو در FIFA 23 ایجاد کرده.بازی FIFA 23 در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شده و پس از اون هم محتواهای فراگیر پس از عرضه، از جمله جام جهانی فوتبال مردان و زنان هم برای این بازی عرضه شد.

بازی FIFA 2023 در Steam

اگرچه EA بدون شک دوست داره بازی‌های  first-party رو در برنامه خود EA App (که قبلاً با نام Origin شناخته می‌شد) قرار بده اما FIFA 23 در Steam و فروشگاه Epic Games در دسترسه. متأسفانه بازی FIFA 23 در Steam Deck در دسترس نیست زیرا SteamOS قابلیت EA Anti Cheat و سازگاری DRM مورد نیاز رو نداره.

به‌روزرسانی جام جهانی بازی FIFA 23

شما می‌تونید به‌روزرسانی رایگان جام جهانی FIFA رو از طریق Steam دانلود کنید.

FPS بازی FIFA 2023

فیفا ۲۳ چند فریم در ثانیه بهتون می‌ده؟ ما از هزاران گزارش کاربران PCGameBenchmark که از برنامه‌ی مانیتور FPS استفاده می‌کنن، استفاده کردیم تا بهتون بگیم دقیقاً پFPS بازی FIFA ۲۳ در تنظیمات و وضوح‌های مختلف روی سیستم‌های پرطرفدار چقدره.

RAMGPUCPUمیانگین FPS
۱۲ گیگابایتNVIDIA GeForce GTX 1660 TiIntel Core i7-2600K۳۶
۱۶ گیگابایت
NVIDIA GeForce GTX 1660 TiIntel Core i5-9300H۳۲
۲۰ گیگابایتNVIDIA GeForce GTX 1050Intel Core i5-8300H۲۹
۱۶ گیگابایتNVIDIA GeForce GTX 1650Intel Core i5-9400F۲۴
۱۶ گیگابایتNVIDIA GeForce GTX 860MIntel Core i7-4710HQ۱۷

بدون شک شما با استفاده از پردازنده مرکزی و گرافیکی قوی‌تر می‌تونید FPS خیلی بیشتری از بازی بگیرید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۲۹ نظر

  1. سلام لب‌تاپ من با این مشخصات فیفا ۲۳ بدون لگ اجرا میشه؟
    پردازنده corei7 6820HQ
    گرافیک Nvidia M3000 4GB
    رم ۱۶GB

  2. با سلام سیستم من
    رم ۸
    گرافیک ۲
    سی پی یو core i3 4800
    فیفا رو نصب کردم هنگ می کنه و بالا نمیاد
    البته پیش نیاز بازی رو نصب نکردم
    میشه بگید چرا اینجوری میشه
    ممنون

    1. سلام علی عزیز. منظورتون از پیش‌نیاز دقیقا چیه؟ چون ممکنه به خاطر همون چیزایی باشه که باید نصب کنید برای اجرای بازی.

  3. سلام وخسته نباشید
    میشه لطفا بگید روی این سیستم بازی فیفا ۲۳ بالا میاد یا نه با کیفیت پایین هم بیاد مشکل ندارم
    CPU intel core i5 6500
    RAM
    GPU Afox 4g 730 ddr5 128bit

  4. سلام. وقت شما به خیر.
    من با این سیستم: Intel core i513500 و کارت گرافیک Nvidia GeForce rtx 4060 ti و ۳۲ گیگ رم، فیفا ۲۳ نسخه Elamigos رو توی هارد HDD نصب کردم. ولی بازی یه بخش هایی صحنه آهسته میشد و خیلی رو مخ میرفت. نمیدونم مشکل از کجاست؟ طبیعتا نباید روی این سیستم لگ بزنه.

  5. سلام ببخشید
    گرافیک k3100m
    بازی pes2022 میاره بالا با گرافیک خوب
    بازی فیفا۲۰۲۳ رو هم می تونه بیار بالا
    با گرافیک پایین
    مشخصات کامل
    Cpu: core i7
    GPU:Quadro k3100m
    Ram:8

  6. با عرض سلام
    هنگام شروع فیفا ۲۳ بازی فریز میشه.
    اگه از گرافیکه لطفا یه راهنمایی بفرمایید برای کاهش گرافیک قبل از شروع بازی و اگه مشمل دیگه هست بفرمایید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×