محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هابازی

نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage اندازه ای مشابه با Unity’s Paris دارد

اندازه نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage به اندازه Valhalla یا Odyssey بزرگ نیست، در عوض نزدیک به Unity’s Paris یا قسطنطنیه روی Revelations خواهد بود. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


در یک گفت‌وگو با Easy Allies، یک نماینده از یوبیسافت توضیح داد که Assassin’s Creed امسال نه تنها به ریشه‌های مخفی‌کاری خودش برمی‌گرده، بلکه در اندازه نقشه هم از سری‌های قبل الهام گرفته و تغییراتی رو توی اون‌ها شاهد هستیم. بغداد در Mirage کاملاً متفاوت از جهان‌های بزرگ وسیع اخیر به تصویر کشیده شده.

درواقع توی این گفت‌وگو اون‌ها به طور خاص اونو با قسطنطنیه در Assassin’s Creed Revelations و پاریس در Assassin’s Creed Unity مقایسه کردن.

چند روز پیش سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage هم لو رفت و شما می‌تونید سیستم پیش نیاز و سیستم پیشنهادی برای این بازی رو در بنچفا بخونید.

برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارن، Assassin’s Creed از سال ۲۰۱۷ با مدل مشابه بازی‌های نقش‌آفرینی ( RPG-esque) آغاز شد و در Odyssey و Valhalla ادامه یافت. با این تغییر، جهان‌های باز بسیار بزرگتری به وجود اومدن. اما همونطور که به نظر می‌رسه Mirage قصد داره به رویکرد اصلی نقش (stealth-first) در ورودی‌های اولیه برگرده. همچنین به نظر می‌رسه که نقشه اون هم به صورت بسیار کوچک‌تر طراحی شده.

همچنین، برخلاف سه‌گانه اخیر که بازیکنان می‌تونستن با استفاده از دو تبر به دشمنان حمله کنن در بازی Assassin’s Creed Mirage نبرد آخرین راه حله.

بازی Assassin’s Creed Mirage یک open world بزرگ و پرحجم نیست و به دلیل بازگشت به فضای شهری، بخش‌های پارکور اون بهبود زیادی داشته. بسیاری از طرفداران درخواست بیشتری برای اطلاعات داشتن، چون در حال حاضر تعدادی حرکت جدید برای پارکور Assassin’s Creed Mirage تأیید شده، اما خیلی چیزای دیگه هنوز مشخص نیستن. پارکور این بازی هم با بازی های Ezio مقایسه شده و واضحه که به‌طور کلی شباهت بسیاری به AC Valhalla داره با تنظیمات بهتر و مشخص‌تر. هنوز نیاز به بررسی عمیق‌تری برای طرفداران این بازی وجود داره، اما حداقل الان اندازه نقشه رو می‌دونیم.

نقشه Assassin’s Creed Mirage اندازه ای مشابه با Unity’s Paris دارد

این بازی در Ubisoft Forward 2022 معرفی شد و پس از یک سری تاخیر در انتشار بازی بالاخره در تاریخ ۱۲ اکتبر برای PlayStation 4 و PlayStation 5، Xbox One و Series X/S و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×