محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار سخت افزار

کارت گرافیک MSI RTX 4060 قبل از عرضه رسمی توسط Newegg با قیمت ۲۹۹ دلار لیست شد

این بار اولی نیست که ما نسخه NVIDIA GeForce RTX 4060 رو در یک فروشگاه اینترنتی مشاهده می‌کنیم. قبلاً RTX 4060 توسط آمازون بریتانیا و فروشنده آلمانی به نام گالاکسوس لیست شده بود. با این حال، قیمت‌های لیست قبلی ۱۰-۱۲% بیشتر از قیمت پیشنهادی تولید کننده بود. به‌دلیل اینکه این کارت‌ها زودتر از  زمان اعلام شده لیست شده بودن. حالا کارت گرافیک MSI GeForce RTX 4060 در فروشگاه Newegg با قیمت ۲۹۹ دلار لیست شده. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


شروع قیمت کارت گرافیک MSI RTX 4060 از ۲۹۹ دلار

مدل کارت گرافیک MSI Ventus GeForce RTX 4060 با قیمت ۲۹۹ دلار در زمان عرضه در Newegg قابل دسترس قرار گرفته، که همین موضوع نشون میده حداقل در روزهای اول عرضه، افزایش قیمتی نخواهیم داشت. نسخه‌های گیمینگ RTX 4060 با قیمت ۳۲۹.۹۹ دلار لیست شدن و هیچ تفاوتی با نسخه معمولی ندارن، فقط اینکه یکی از آن‌ها با اورکلاک کارخونه‌ای ارائه می‌شه که احتمالاً به اندازه‌ی زیادی افزایش عملکرد نمی‌ده. یکی از مزایای اصلی نسخه برتر Gaming X اینه که با اورکلاک حافظه با سرعت ۱۸ Gbps در مقابل سرعت استاندارد ۱۷ Gbps عرضه می‌شه.

شروع قیمت کارت گرافیک MSI RTX 4060 از 299 دلار

ما قبلاً خبر این که AMD Radeon RX 7600 در حال حاضر با قیمت تخفیف خورده ۲۴۹ دلار در آمازون موجود شده رو پوشش داده بودیم، در حالی که GeForce RTX 4060 Ti Ventus 2X از MSI هم با تخفیف به ۳۷۹ دلار آمریکا عرضه شده. این یعنی بین نسخه Ti و غیر Ti تفاوت ۵۰ دلار آمریکا وجود داره. در اینجا RTX 4060 Ti به‌دلیل افزایش عملکرد ۲۰-۲۵% بیشتر، شاید وابسته به شرایط بازار انتخاب بهتری باشه.

شما می‌تونید بررسی کارت گرافیک RTX 4060 Ti 8GB رو در بنچفا بخونید.

کاهش قیمت از سوی AMD واکنش به عرضه GeForce RTX 4060 بود. در حالت کلی، RX 7600 در عملکرد RT کمی پیش از RTX 4060 قرار داره، اما با برچسب ۲۴۹ دلار و در صورت وجود انگیزه کافی (مثل پکیج‌های بازی و پشتیبانی مناسب با ویژگی‌های جدید FSR 3) ممکنه دلایلی برای پیوستن به تیم قرمز وجود داشته باشه. 

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×