محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

همه چیزی که درباره بازی Assassin’s Creed Mirage می‌دونیم!

Ubisoft Bordeaux با بازی Assassin’s Creed Mirage به گذشته‌ها برگشته و دوباره به ریشه‌های Assassin’s Creed وصل میشه (نباید با Assassin’s Creed Origins اشتباه گرفته بشه) و به بغداد برمی‌گرده. به لطف اطلاعات و جزئیات جدیدی که یوبیسافت در نمایشگاه پلی‌استیشن در ماه مه و رویداد Ubisoft Forward در ماه ژوئن ارائه کرده، ما می‌تونیم به صورت دقیق‌تری نگاهی به بازی کاراکتر بصیم (Basim)، قهرمان بازی Mirage، داشته باشیم. یکی از بیشترین چیزهایی که انتظار داریم پارکور و مهارت‌های مخفی شدن‌های زیاده که هیجان بازی رو زیاد می‌کنه.

اگر دوست دارید درباره بازی Assassin’s Creed Mirage اطلاعات و جزئیات بیشتری به دست بیارید تا انتهای ایت مطلب با بنچفا همراه باشید.

تاریخ انتشار Assassin’s Creed Mirage کیه؟

همه چیز درباره بازی Assassin's Creed Mirage


بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ عرضه میشه. با اعلام تاریخ انتشار توسط یوبیسافت در نمایشگاه پلی‌استیشن در ماه مه، ما فهمیدیم که بازی برای کامپیوتر در فروشگاه Epic Games و فروشگاه یوبیسافت عرضه خواهد شد. احتمالاً در آینده روی استیم هم عرضه میشه چون بازی‌های قبلی هم همینطور بودن. اما با این حال قطعی نیست. بازی Assassin’s Creed Valhalla دو سال پس از انتشار اولیه‌اش توی استیم ظاهر شد بنابراین نمی‌خوام الکی امیدوارتون کنم.

قیمت بازی Assassin’s Creed Mirage چقدره؟

به نظر میاد قیمت‌های استاندارد بازی‌های بزرگ AAA روی ۷۰ دلار استوار شده، اما به‌نظر میاد هنوز کسی اینو به یوبیسافت نگفته. :)))) چون بازی Assassin’s Creed Mirage از طریق Epic Games با قیمت ۵۰ دلار در دسترس قرار می‌گیره.
از آخرین تریلر، واضحه که بصیم نسبت به قهرمان‌های چندین بازی Assassin’s Creed گذشته بیشتر به رویکرد مخفیانه بودن و تمرکز بر پارکور تکیه کرده. تمرکز در Mirage روی مخفیانه حرکت کردن بین نگهبان‌ها، حذف موانع در حین جلوگیری از شناسایی و استفاده هوشمندانه از ابزارها و پارکور در محیط برای جبران اشتباهاته – یعنی دور شدن از بازی‌های سری که بیشتر تمرکزشون روی جهان باز و نبردها بود. واقعاً جالبه که پارکور به عنوان یک عامل توی محیط شهری بغداد قرن نهم عملی شده.

تنوع گزینه‌های مربوط به ترور شبیه به بازی‌های اولیه Assassin’s Creed – به خصوص Assassin’s Creed 2ـه. اما چیزی که وجود داره اینه که همه این موارد خیلی سریع‌تر و بهتر انجام میشن. به هرحال با یک قاتل حرفه‌ای طرف هستیم که بیشتر از ۱۰ سال سابقه و تجربه پشتش خوابیده.

همچنین تیم یوبیسافت، یه توضیح کامل هم درباره سه اصل بازی Assassin’s Creed دادن. سه اصلی که این بازی بر اون استوار هستن درواقع به تعادل بین پارکور، مخفی‌کاری و ترور اشاره می‌کنه. در ادامه می‌تونید تریلر بازی Assassin’s Creed Mirage رو ببینید.

شما می‌تونید سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage رو در بنچفا بخونید.

درباره بازی Assassin’s Creed Mirage


راحت‌ترین راه برای توصیفش اینه که ژانر مخفیکاری خیلی بزرگ و بزرگ‌تر از قبل با نسخه جدید این بازی برگشته. با جابه‌جایی از یک جهان باز بزرگ به سمت یه داستان خطی‌تر، می‌بینیم بصیم توی شرایطی قرار می‌گیره که باید از طریق نگهبان‌ها رد بشه. در این حین می‌تونه با استفاده از ابزارهای جدید مثل تیراندازی تیرهای مسموم که می‌تونید به سلیقه‌ خودتون تنظیمش کنید تا به دشمنان آسیب بزنه یا بیهوششون کنه، به مقصد برسه و ترورها رو انجام بده.

حرکت در یک شهر خیلی شلوغ این اجازه رو میده که قهرمان بازی بین شلوغی‌ها نگهبان‌ها رو گم کنه و از اون‌ها فرار کنه. با این حال دشمنان جدیدی مثل تیراندا که می‌تونن به عقابتون وقتی که در حال بررسیه شلیک کنن و نگهبان‌هایی که با استفاده از یک سوت باقی نگهبان‌هان رو خبر می‌کنن، برای بصیم چالش‌های اساسی به وجود میاره.

به همین ترتیب، پارکور هم نوسانات و فرا و فرودهای زیادی رو در باری ایجاد می‌کنه. مخصوصا که در تریلر می‌بینیم بصیم چجطوری خیلی راحت و روون از روی پشت بوم‌های بغداد حرکت می‌کنه تا خودش رو به مقصد برسونه. همچنین میشه فاصله بین دو ساختمون رو با قلاب یا پل‌های چوبی طی کرد.

اساسینز کرید میراژ کجا رخ میده؟

موقعینپت مکانی بازی Assassin's Creed Mirage


بصیم توی بغداد قرن نهم زندگی می‌کنه و همه چیز در پیج و خم‌های این شهر اتفاق می‌افته. شروع این بازی هم از سال ۸۶۱ محاسبه شده، که حدود ۲۰ سال قبل از ظهورش توی Assassin’s Creed Valhalla هست. شهر بغداد خیلی شلوغ‌تر از بازی‌های اخیر این سریه و بالای ساختمان‌ها هم مثل خیابون‌ها و کوچه‌‌ها مهم می‌شن.
ما قبلاً نگاهی به انگیزه بصیم ابن اسحاق، که به عنوان یک عضو پنهان در مأموریتشون برای پیدا کردن و از بین بردن گروه انسان‌های قدیمی رو در بغداد دیدیم. مدیر خلاقیت این بازی یعنی استفان بودون انگیزه و هدف اصلی پشت داستان این بازی رو روشن کرده. اون در این باره می‌گه: ۳۰۰ سال قبل از زمان الطائر، داریم داستان بصیم و اینکه چطور تبدیل یه یک قاتل حرفه‌ای شد رو تعریف می‌کنیم.

نسخه‌ای از بصیم که توی Assassin’s Creed Valhalla دیدیم، زمان گذشته رو نشون میداد و حالا اون از یک یتیم خیابونی به ترسناک‌ترین قاتل تبدیل شده.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×