محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

پروژه CyberAI در بازی Cyberpunk 2077، امکان ادغام OpenAI API را فراهم کرده؛ پلاگین جدید Cyberpunk 2077

مادینگ بازی Cyberpunk 2077 قراره این بازی رو کاملا به یک سطح دیگه ببره. به لطف یک پروژه بسیار جالب که در ادامه بیشتر درباره اون صحبت می‌کنیم ویژگی‌هایی مثل ایجاد داستان پویا، برنامه‌ریزی برای مأموریت‌های خاص، بهبود رفتار دشمنان و موارد دیگه به این بازی جذاب اضافه میشن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید. 


پروژه CyberAI در واقع یک پلاگین برای بازی Cyberpunk 2077 است

پروژه CyberAI، یک پلاگینه که می‌تونید اونو از Nexus Mods دانلود کنید. این پلاگین به ترکیب بازی با رابط برنامه‌نویسی OpenAI می‌پردازه و امکان استفاده از متدهای OpenAI API رو از طریق Lua یا Redscript فراهم می‌کنه. این امکان به کاربران اجازه می‌ده به عنوان مثال، با استفاده از ChatGPT، دیالوگ‌های منحصربه‌فرد برای شخصیت‌های NPC ایجاد میشه. اما چون این امکان فقط از طریق اسکریپت قابل انجامه، کاربران معمولی نمی‌تونن خیلی از این پلاگین استفاده کنن. اما سایر کسایی که به ماد کردن علاقه دارن ممکنه از اون برای بهتر کردن تجربه بازی Cyberpunk 2077 استفاده کنن، از جمله ایجاد داستان‌های پویا و برنامه‌ریزی مأموریت‌های فرآیندی و همچنین دریافت پاسخ‌های پویایی از محیط، که باعث تعامل بیشتر واقعیت بازی می‌شه.

شما می‌تونید سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 رو هم در بنچفا بخونید.

بازی Cyberpunk 2077

در حالی که بعضی کاربران با استفاده از این قابلیت بهبودهایی در Cyberpunk 2077 ایجاد می‌کنن، توسعه‌دهنده‌ بازی، CD Projekt Red، در حال کار روی بزرگ‌ترین اکسپنشن بازی با نام Phantom Libertyـه که قراره تجربه بازی پایه رو با محتوای جدید، مکانیک‌ها و موارد دیگه بهبود بخششه. این اکسپنشن در تاریخ ۲۶ سپتامبر روی کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس منتشر خواهد شد.

Cyberpunk 2077 در حال حاضر در سراسر جهان برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و ایکس‌باکس وان در دسترسه.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×