محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم پیش نیاز بازی Cyberpunk 2077 برای تنظیمات مختلف

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، جذاب‌ترین بازی سال ۲۰۲۰، قراره به زودی داستان جدیدی برای طرفداراش داشته باشه. استودیو CD Projekt Red با انتشار تریلری از محتوای داستانی DLC بازی Cyberpunk 2077 رونمایی کرد. شرکت سی‌دی پروژکت رد تاریخ انتشار را چندین بار به تعویق انداخته است، اما به نظر می‌رسد این بار واقعی است. در این مطلب از بنچفا قصد داریک به معرفی سیستم پیش نیاز بازی Cyberpunk 2077 بپردازیم و سپس کانفیگ‌های مختلفی برای بازی در رزولوشن‌های مختلف رو معرفی کنیم. بنابراین اگه از علاقه‌مندان این بازی هستید و قصد دارید بدونید PC شما این بازی رو اجرا می‌کنه یا نه، تا آخر با ما همراه باشید. 

انتظار بخش داستانی بسته‌الحاقی بازی Phantom Liberty در شهریور ۲۰۲۳

حالا به بهانه انتشار DLC جدید برای بازی تصمیم گرفتیم تا سیستم پیشنهادی بازی Cyberpunk 2077 و سیستم پیشنهادی برای این بازی رو بهتون معرفی کنیم. اما قبلش اجازه بدید کمی درباره این DLC یا همون بخش داستانی بسته‌الحاقی بازی Phantom Liberty صحبت کنیم. انتخاب‌های مختلف برای کارکترها واقعا تأثیر زیادی روی داستان و پایان بازی Phantom Liberty خواهند داشت. استودیو سازنده قبلا اعلام کرده بود که یک منطقه جدید به نام Dogtown به این بسته الحاقی اضافه میشه. وقتی وارد Dogtown می‌شید، حس می‌کنید وارد یه دنیایی شدید که قبلا باهاش ارتباط نداشتید و اصلا با اون آشنا نیستید. توی دنیای آزاد بازی Cyberpunk 2077، می‌تونید ماموریت‌های اصلی و فرعی رو انجام بدید و کاراکترتون رو با سیستم شخصیت‌سازی قوی‌تر کنید. همچنین توی این بسته الحاقی، با ابزارها و اسلحه‌های جدیدی روبرو می‌شید.

بسته الحاقی Phantom Liberty همچنین نسخه بهبودیافته‌ی Relic رو هم معرفی کرده که سبک بازی رو برای بازیکنا سریع‌تر می‌کنه. این بازی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه میشه. میتونید الان این DLC رو با قیمت ۲۹.۹۹ دلار پیش‌سفارش کنید. تریلر قسمت داستانی بازی Phantom Liberty رو میتونید توی پایین صفحه ببینید.

سایبرپانک ۲۰۷۷ بیشترین جوایز E3 سال ۲۰۱۹ رو برده بود و با تریلر کاملش و معرفی کیانو ریوز که یک شخصیت مهم در داستان بازیه، باعث شده همه به این فکر باشن که سیستم کافی برای اجرای این بازی رو دارن یا نه. 

سایبرپانک ۲۰۷۷ با استفاده از آخرین نسخه (۴) REDengine  توسعه پیدا کرده، که همچنین برای بازی‌های محبوبی مثل The Witcher 3: Wild Hunt و The Witcher 2: Assassins of Kings استفاده شده. 

سیستم پیش نیاز بازی Cyberpunk 2077 (حداقل)

به طور کلی سیستم پیش نیاز بازی Cyberpunk 2077 برای تنظیمات مختلف بسیار از هم متفاوت هستن و شما بازه مختلفی از سخت افزار رو برای اجرای این بازی می‌بینید. حقیقت اینه که بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ برای اجرا نیاز به سخت افزار خاصی نداره اما اگه قصد داشتهب اشید اون رو توی تنظیمات بالاتر و همچنین رزولوشن بهتر اجرا کنید بدون شک به سخت افزار قدرتمندی نیاز پیدا می‌کنید. در ادامه می‌تونید حداقل سیستم رو برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تنظیمات low و رزولوشن ۱۰۸۰p ببینید.

پردازندهIntel Core i5-3570K or AMD FX-8310
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon RX 470
رم 8 GB

جدول بعدی سیستم پیش نیاز بازی Cyberpunk 2077 برای تنظیمات High و رزولوشن ۱۰۸۰p مناسبه.

پردازندهIntel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G
کارت گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1060 or AMD Radeon RX 590
رم۱۲ GB
سیستم پیشنهادی برای بازی Cyberpunk 2077

سیستم پیشنهادی برای بازی Cyberpunk 2077

حالا اگر قصد داشته باشید این بازی رو با تنظیمات ۱۴۴۰p اجرا کنید باید سخت افزار قدتمندتری داشته باشید. در اینجا پردازنده میان رده کافیه و کارت گرافیک تعیین‌کننده میشه.

پردازندهIntel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G
کارت گرافیکNVIDIA GeForce RTX 2080S یا RTX 3070 یا AMD Radeon RX 5800XT
رم۱۲ GB

نکته‌ای که نباید فراموش کنید اینه که سازنده‌های این بازی پیشنهاد کردن که باری اجرای بازی Cyberpunk 2077 حتما به یه SSD پرسرعت نیاز دارید تا بازی بدون مشکل اجرا بشه. از طرفی این بازی نزدیک ۷۰ گیگابایت از فضای سیستم شما رو اشغال می‌کنه.

درحالتی که ری‌تریسینگ فعال باشه قاعدتاً به سخت افزار قوی‌تری نیاز هست. در جدول بالا می‌تونید سیستم مورد نیاز برای بازی سایپرپانک ۲۰ با تنظیمات روشن ری تریسینگ رو ببینید.

سیستم پیشنهادی برای بازی Cyberpunk 2077 با تنظیمات Ultra و ۴k

اگه بخواید این بازی رو با این تنظیمات اجرا کنید به یکی از فدرتمندترین کارت گرافیک های بازار یعنی RTX 4080 نیاز پیدا می‌کنید. با این تنظیمات می‌تونید نهایت بذت رو از این بازی ببرید. نکته‌ای که درباره این بازی وجود داره اینه که با توجه طراحی این بازی تفاوت در کیفیت‌های مختلف تفاوت به شدت زیادی رو ایجاد می‌کنه. به همین دلیل کلا کسی سمت اجرای این بازی با تنظیمات حداقلی نمیره.

پردازندهIntel Core i5-12400 or AMD ryzen 5 5600x
کارت گرافیک RTX 4080 یا AMD Radeon RX 5800XT
رم۱۶ GB

برای تنظیمات اولترا می‌تونید از کارت گرافیک RTX 3080 هم استفاده کنید اما دلیل انتخاب کارت گرافیک RTX 4080 در اینجا پیشتیبانی از DLSS3ـه که تاثیر زیادی در افزایش فریم بازی مخصوصا سایبرپانک داره.

یادتون نره که نظرتون رو درباره این بازی و DLC جدید اون حتما توی بخش کامنت‌ها بهمون بگید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×