محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی ها

مشخصات و قیمت کنسول دستی Lenovo Legion Go فاش شد

لنوو سعی داره تا وارد بازار کنسول های دستی بشه و در این راستا داره کنسولی با عنوان Lenovo Legion Go طراحی و تولید می‌کنه. در حال حاضر بازار کنسول‌های دستی‌ خیلی رقابتی شده، چون کنسول‌هایی مثل «Steam Deck» و «ROG Ally» هم از زمانی که توی بازار هستن، توجه‌های زیادی به خودشون جلب کردن. حالا در روز گذشته قیمت و مشخصات کنسول دستی Lenovo Legion Go لو رفته. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید. 


کنسول دستی Lenovo Legion Go با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه میشه

«ویندوز ریپورت» میگه منبعش به اطلاعات رسمی درباره کنسول دستی Lenovo Legion Go دست پیدا کرده و مشخصات اون رو فاش کرده. خب، مثل «ROG Ally» از ایسوس، Lenovo Legion Go هم از پردازنده‌ AMD Ryzen Z1 Extreme استفاده می‌کنه که بر پایه‌ی معماریZen 4  ساخته شده. به طور خلاصه، به نظر میاد که این کنسول دستی رو اول سپتامبر (یکم سپتامبر) رونمایی کنن.

مشخصاتش کنسول دستی Lenovo Legion Go

همونطور که قبلاً گفته شد، Lenovo Legion Go از پردازنده‌ AMD Ryzen Z1 Extreme  و گرافیک AMD RDNA استفاده می‌کنه.

صفحه نمایش کنسول دستی Lenovo Legion Go  یک دیسپلی ۸.۸ اینچیه با کیفیت QHD و (۲۵۶۰ در ۱۶۰۰) و نسبت تصویرش ۱۶:۱۰ مشخص شده. نرخ تازه‌سازی تصویر هم در این کنسول ۱۴۴ هرتزه. همچنین دسته‌های قابل جداشدنی هم داره، مثل نینتندو سوییچ.

مشخصات و قیمت کنسول دستی Lenovo Legion Go فاش شد

از نظر اندازه و کیفیت، صفحه‌ نمایش این کنسول از «ROG Ally» و «Steam Deck» هم بزرگ‌تره و هم رزولوشن بالاتری داره. حافظه‌ کنسول دستی Lenovo Legion Go هم ۱۶ گیگابایت از نوع LPDDR5X با سرعت عجیب و غریب ۷۵۰۰ مگاهرتزه. این کنسول با انواع حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت از نوع ژن ۴ NVMe عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، باتری این کنسل هم از رقبا بزرگتره و دارای دو سلول با ظرفیت ۴۹.۲ وات‌ساعته. همچنین از شارژ سریع فوق‌العاده با یک آداپتور USB-C با توان ۶۵ وات هم پشتیبانی می‌کنه. البته همونطور که اشاره کردم اندازه‌ صفحه‌نمایشش بزرگ‌تره، پس این خودش می‌تونه یکی از دلایل بهتر بودن باتری باشه و به این معنی نیست که از دوتای دیگه عملکرد بهتری داره. به هرحال باید تا زمان عرضه و بررسی کنسول دستی Lenovo Legion Go صبر کنیم. 

کنسول دستی Lenovo Legion Go

کنسول دستی Lenovo Legion Go پورت‌های خوب و کافی هم ارائه میده. مثل یه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، ۲ عدد USB-C (یکی از نوع DP ۱.۴ و یکی هم از نوع PD ۳.۰) و یه کارتخوان حافظه micro SD. وای‌فای ۶E و بلوتوث ۵.۲ هم داخلش جاسازی شدن. همچنین با این کنسول یه سری لوازم جانبی هم عرضه میشه.

نظرتون راجع‌به مشخصات  کنسول دستی لنوو لجن گو چیه؟ تو کامنت‌ها برامون بنویسید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×