محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
بازیسیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty: Warzone برای PC

بازی Call of Duty: Warzone با دو حالت جدید و هیجان‌انگیز (Plunder و Battle Royale کلاسیک) عرضه شده. در این مطلب قصد داریم به سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty: Warzone بپردازیم. این بازی علاوه‌بر حداقل سیستم مورد نیاز، مشخصات دیگه‌ای هم در اختیار گیمرها می‌ذاره که برای تنظیمات رقابتی و تنظیمات Ultra استفاده می‌شن. تا آخر این مطلب با بنچفا همراه باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty: Warzone

حالا وقتشه که مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty: Warzone رو ببینیم. برای اجرای این بازی گفته شده یک Nvidia GeForce GTX 670 یا AMD Radeon HD 7950 نیازه. اما علاوه بر این مدل مشخص شده یک انتخاب دیگه هم وجود داره اون هم کارت گرافیک GeForce GTX 1650 با ۸ گیگابایت RAM انویدیاست و یکی از پردازنده‌های Intel Core i3-4340 یا AMD FX-6300.

  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 670 یا GTX 1650 یا Radeon HD 7950
  • پردازنده: Intel Core i3-4340 or FX-6300
  • رم: 8 GB
  • فضای مورد نیاز: 175 GB
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

بازی Call of Duty: Warzone روی سیستم‌های کامپیوتری با ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی و بالاتر اجرا خواهد شد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty: Warzone

سیستم پیشنهادی برای بازی کال آف دیوتی وارزون با کیفیت بهتر

با توجه به سیستم پیشنهادی بازی وارزون Call of Duty: Warzone، شما به یک کارت گرافیک Nvidia GTX 970 یا ۱۶۶۰ یا RX 580 نیاز دارید به همراه ۱۲ گیگابایت RAM و یک پردازنده Intel Core i5-2500K یا AMD Ryzen 5 1600X .

اگه قصد داشته باشید که ردیابی پرتو رو روشن کنید، به مشخصات سخت افزار سیستم پیشنهادی یعنی سیستم قوی‌تر نیاز پیدا می‌کنید اما شما باید از ۱۶ گیگابایت RAM، یک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 و سازگاری با DirectX 12 برخوردار باشید تا از بازتاب‌های درخشان و سایه‌های عمیق‌تر لذت ببرید.

  • کارت گرافیک: NVIDIA GTX 970 یا GTX 1660 یا Radeon RX 580 یا Radeon R9 390
  • پردازنده: Intel Core i5-2500K or Ryzen 5 1600X
  • رم: 12 GB
  • فضای مورد نیاز: 175 GB
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

تیزر و گیم‌پلی بازی Call of Duty: Warzone

در بالا تریلر بازی کال اف دیوتی وارزون رو تماشا کردید. بخش‌هایی از گیم‌پلی Call of Duty: Warzone هم قابل مشاهده بود.

کالاف دیوتی وارزون چه سیستمی می خواهد؟

حداقل سیستم مورد نیاز وارزون به شما این امکان رو میده که با تنظیمات گرافیکی متوسط بازی کنید، اما تنظیمات رقابتی به کامپیوتر شما اجازه می‌ده با FPS بالا و پایدار و تنظیمات گرافیکی بالا روی یک مانیتور با نرخ تازه‌سازی بالا بازی رو اجرا کنید. برای رسیدن به این سطح، کامپیوتر شما حداقل باید به اندازه کارت گرافیک GeForce RTX 2070 SUPER قدرت داشته باشه. در بخش پردازنده، شما حداقل به یک Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 1800X نیاز دارید. فراموش نکنید که ۱۶ گیگابایت RAM رو هم اضافه کنید. بدون شک، سیستم مورد نیاز برای تنظیمات High در Warzone بالاتر از تمام رقبای Battle Royale دیگه، از جمله Fortnite، هستن.

برای بازی کردن وارزون با مشخصات Ultra به سخت‌افزارهای قوی‌تری نیاز پیدا می‌کنید که قادر به اجرای Warzone با رزولوشن ۴K و FPS بالا و پایدار هستن. به عبارت دیگه، شما به کارت گرافیکی مانند RTX 2080 SUPER یا معادل AMD آن و یا در مدل‌های جدیدتر نیاز به یک RTX 3060ti پیدا می‌کنید. برای پردازنده هم Intel Core i9-9700K یا AMD Ryzen 2700X برای بازی وارزون در تنظیمات Ultra نیازه. الزامات حافظه برای حالت Ultra مشابه حالت قبله، بنابراین همچنان به ۱۶ گیگابایت نیاز دارید. Nvidia همچنین تاکیید داره که درایورها رو به‌روز نگه دارید تا بیشترین بهره‌وری رو از این بازی بزرگ Battle Royale ببرید.

اگه می‌‌خواید نسخه بعدی این بازی رو تجربه کنید یه نگاهی به حداقل سیستم مورد نیاز Call of Duty: Warzone 2 بیندازید. در این مطلب به حداقل سیستم مورد نیاز کال اف دیوتی وارزون پرداختیم. برای دانلود دانلود کال آف دیوتی وارزون باید از طریق استیم یا بتل نت اقدام کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

‫۲۷ نظر

  1. سلام واسه این مشخسات بالا میارهDevice name TOSHIBA
    Processor Intel(R) Core(TM) i5-3210M CPU @ 2.50GHz 2.50 GHz
    Installed RAM ۸.۰۰ GB

    System type ۶۴-bit operating system, x64-based processor

  2. سلام و خسته نباشید خواستم بگم که بازی وارزون روی لپ تاپ اجرا مبشه؟
    لپ تاپ گیمینگ MSI THIN GF63 12UCX
    با مشخصات:
    RAM:8 DDR4
    SSD 512 GB
    RTX 2050/4GB GDDR6
    Intel core i5_12450H
    ویندوز ۱۱ ۶۴ بیت میکشد(می آورد بالا) ممنون میشم که هرچه سریعتر جوابم را بدید

  3. سلام ببخشید خواستم بپرسم که بازی وارزون ۲روی لپ تاپ گیمینگ MSI THIN GF63 12UCX
    با مشخصات:
    RAM:8 DDR4
    SSD 512 GB
    RTX 2050/4GB GDDR6
    Intel core i5_12450H
    ویندوز ۱۱ ۶۴ بیت میکشد(می آورد بالا) ممنون میشم که هرچه سریعتر جوابم را بدید

  4. cpu i5-2500
    کازت گرافیک GTX1660
    ram:12
    اف پی اس پایین میگرفتم با گرافیک پایین
    دوباره نصب کنم اوکی هستش یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×