محصولات لیان لی با گارانتی تخت جمشید
اخباراخبار بازی هااخبار سخت افزار

بازی Lords of the Fallen از DLSS3 و FSR3 پشتیبانی می‌کند

بازی Lords of the Fallen، عنوان بعدی استودیو CI Games که توسط موتور Unreal Engine 5 ایجاد شده، رسماً اعلام کرده که از فناوری NVIDIA DLSS3 پشتیبانی می‌کنه، همونطور که توسط انویدیا دیروز اعلام شد. علاوه‌براین، گزارش‌های اولیه توسط اینفلوئنسرها در روز گذشته در دسترس قرار گرفت که دو روز قبل از انتشار رسمی بازی، یک نگاهی به بازی انداختن و نظرشون رو با کاربرهای دیگه به اشتراک گذاشتن. تا آخر این خبر با بنچفا همراه باشید.


پشتیبانی بازی Lords of the Fallen از DLSS3 و FSR3

این پیش‌نمایش‌های ابتدایی شامل نگاهی به تنظیمات درون بازی هم بود. به همین دلیل تایید شد که بازی Lords of the Fallen، با تکنولوژی FSR3 به بازار خواهد آمد. در حال حاضر، تنها یک بازی دیگه وجود داره که هم DLSS3 و هم FSR3 رو پشتیبانی می‌کنه؛ بازی «Immortals of Aveum». به عبارت دیگه، بازی Lords of the Fallen، دومین بازی به حساب میاد که این ادغام تکنولوژی دوگانه رو داره.

بازی‌هایی که در حال حاضر یعنی اکتبر سال ۲۰۲۳ از DLSS3 و FSR3 به طور همزمان پشتیبانی می‌کنن:

  • بازی Immortals of Aveum
  • بازی Lords of the Fallen
پشتیبانی بازی Lords of the Fallen از DLSS3 و FSR3

توسعه‌دهندگان بازی دلیلی برای حذف پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی‌های افزایش وضوح ندارن، مگر اینکه توافقات خاصی داشته باشن یا وقت کافی برای بهینه‌سازی نداشته باشن. اضافه کردن این تکنولوژی‌ها به بازی، تجربه گیمرها رو بدون نیاز به سخت افزار قدرتمند بهبود می‌بخشه.

پشتیبانی بازی Lords of the Fallen از DLSS3 و FSR3

بازی Lords of the Fallen به عنوان وارث بازی معروفی به همین نام در سال ۲۰۱۴ عمل می‌کنه، هرچند مستقیماً دنباله اون نیست. این نسخه جدید توسط Hexworks، یک استودیوی تأسیس شده توسط CI Games در سال ۲۰۲۰، توسعه یافته. مسیر توسعه بازی از زمان اعلام اولیه‌اش در سال ۲۰۱۴ با تغییرات و تأخیرات متعددی همراه بوده. پس از این تغییرات، بازی در نهایت در تاریخ ۱۳ اکتبر برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیره.

تریلر بازی Lords of the Fallen

در ادامه تریلر بازی Lords of the Fallen و بخشی از گیم پلی اون رو مشاهده می‌کنید.

مهرانا عیسی‌پور

من مهرانا عیسی‌پور هستم، علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی و یک geek واقعی. از سال ۱۳۹۶ به‌طور جدی وارد دنیای تکنولوژی شدم و به عنوان خبرنگار و تولیدکننده محتوا با رسانه‌های مختلف همکاری کردم. هدف اصلی من ارتباط مؤثر با مخاطبان است و همراهی انسان‌هایی با علایق مشابه که مایل هستند از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی با تمرکز بر سخت‌افزار کامپیوتر آگاه شوند. در این راستا، من تمام تلاشم را می‌کنم تا اخبار مهم و جذاب را در دسترس همه قرار داده و محتواهای آموزشی و مفیدی را ارائه دهم. من به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتم با جامعه تکنولوژی علاقه‌مندم و مایلم تا همه بهترین استفاده را از تکنولوژی‌های روز داشته باشند. اگر شما هم دوست دارید در جریان آخرین تحولات سخت‌افزار باشید و از دنیای تکنولوژی‌ باخبر شوید، در این سفر هیجان‌انگیز همراه من باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
×